زوم دو برابری دیجیتال پس از آپدیت اپلیکیشن Halide

اپلیکیشن Halide به تازگی آپدیتی را دریافت کرده که امکانات جدیدی را در اختیار کاربران آیفون 14 پرو و پرو مکس قرار می‌دهد.

زوم دو برابری دیجیتال پس از آپدیت اپلیکیشن Halide

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،اگر به ماه سپتامبر بازگردیم، به خاطر می‌آوریم که اپلیکیشن Halide با اضافه کردن ویژگی‌های جدید، برای استفاده حداکثری از توان دوربین آیفون ۱۴ پرو آپدیت شد. اما این پایان ماجرا نبود و حالا شاهد ارائه آپدیت جدیدی هستیم که زوم ۲ برابری را به این محصول اضافه خواهد کرد.

به لطف استفاده از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی در آیفون ۱۴ پرو نسخه پرو مکس، اپلیکیشن Halide از این پس قادر خواهد بود تا بدون افت کیفیت، زوم ۲ برابری دیجیتال را در اختیار شما بگذارد. این موضوع به این دلیل است که آیفون ابتدا تصویر را با رزولوشن بزرگ‌تر و اصلی گرفته و سپس آن را به صورت یک تصویر مگاپیکسلی در می‌آورد.

در حالی که تا به این لحظه ویژگی زوم ۲ برابر تنها به اپلیکیشن دوربین اصلی آیفون‌ها محدود بود، اما با ارائه نسخه ۲.۱۰ ، ‌این ویژگی حالا در اپلیکیشن Halide نیز در دسترس کاربران آیفون ۱۴ پرو و نسخه پرو مکس آن قرار گرفته است. در این بروزرسانی همچنین یک سوییچ جدید برای جابجا شدن بین حالت ۴۸ و ۱۲ مگاپیکسلی اضافه شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در کنار این بروزرسانی، می‌ةوانیم شاهد بالا رفتن سرعت اپلیکیشن و بهبود انجام عملیات مختلف در آن باشیم. قابلیت Image Rescue هم نسبت به نسخه‌های پیشین بهبود پیدا کرده است. این ویژگی باعث می‌شود تا در صورت عدم ذخیره تصویر گرفته شده در گالری، اپلیکیشن Halide بتواند آن را به راحتی ریکاور کرده و بازگرداند.

در آپدیت قبلی، شاهد اضافه شدن کدک‌های HEIC و JPEG به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی بودیم که در مقایسه با نسخه ProRAW، باعث می‌شود تا حجم فایل‌ها بسیار کمتر شود. شما می‌توانید اپلیکیشن Halide را به رایگان از اپ استور دانلود کنید، اما بد نیست بدانید که استفاده از آن نیاز به تهیه اشتراک خواهد داشت که با پرداخت ۵۹.۹۹ دلار، می‌توانند لایسنس مادام العمر آن را خریداری کنید.

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما