عرضه هدست XR سامسونگ ظاهراً با وجود ویژن پرو اپل، تا شش ماه به تأخیر افتاده است

اقتصاد ۱۰۰- سامسونگ تصمیم گرفته است به‌دلیل مشخصات و قابلیت‌های اپل ویژن پرو، تمام مشخصات و طراحی هدست خود را بیشتر بررسی کند.

 به گزارش گروه دانش وفناوری، براساس گزارش نشریات کره‌ای،  هدست واقعیت گسترده  (XR) جدید  سامسونگ  که انتظار می‌رفت در فوریه سال 2024 عرضه شود، 3 تا 6 ماه دیرتر وارد بازار خواهد شد. از هدست واقعیت ترکیبی  ویژن پرو اپل  به‌عنوان یکی از دلایل این تصمیم یاد شده است.

تأخیر در عرضه هدست XR سامسونگ

نشریه جی‌اس‌ام‌آرنا براساس یک گزارش کره‌ای می‌نویسد که سامسونگ در ابتدا قصد داشته است که تولید انبوه هدست XR خود را در ابتدای سال آینده میلادی آغاز کند، اما غول کره‌ای درنهایت تصمیم گرفت به‌دلیل مشخصات و قابلیت‌های اپل ویژن پرو، تمام مشخصات و طراحی هدست خود را بیشتر بررسی کند.

درحالی‌که سامسونگ تصمیم گرفته است مشخصات و طراحی هدست XR جدید خود را دوباره تجزیه‌و‌تحلیل کند، اما برای اپل نیز همه‌چیز خوب پیش نمی‌رود؛ زیرا ویژن پرو با مشکلات تولید روبه‌رو شده است و هفته گذشته در گزارشی گفته شد که اپل تولید هدست خود را به‌طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

هدست ویژن پرو اپل قابلیت‌های بسیار نوآورانه‌ای را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد، اما برچسب قیمت نجومی 3499 دلاری آن نشان می‌دهد که با محصولی برای کاربران حرفه‌ای مواجه هستیم. البته بلومبرگ ماه گذشته در گزارشی گفته بود که اپل قصد دارد تا پایان سال 2025، نسخه ارزان‌تری از هدست ویژن پرو را به بازار عرضه کند.

اولین‌بار در سال میلادی گذشته گفته شد که سامسونگ برای ورود به متاورس درحال کار روی هدست XR جدیدی است. ماه گذشته نیز در گزارشی گفته شد که سامسونگ قصد دارد در آینده تراشه مخصوص هدست‌های XR خود را تولید کند.

اپل پرو ویژن درحالی در WWDC 2023 معرفی شد که مدت‌ها بود شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره آن بودیم. این محصول که برخی آن را جایگزین آیفون و برخی دیگر یک دسته جدید از محصولات اپل می‌دانند، اگرچه از ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قابل‌توجهی بهره می‌برد، اما نمی‌توان طراحی‌اش را بی‌نقص دانست.

انتهای پیام

منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما