امکان حذف اکانت تردز به طور جداگانه از اینستاگرام به زودی فراهم می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - در حال حاضر، حذف اکانت تردز – Threads ممکن نیست، مگر با حذف اکانت اینستاگرام متصل به آن؛ ولی در آینده این می‌تواند تغییر کند.

امکان حذف اکانت تردز به طور جداگانه از اینستاگرام به زودی فراهم می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری، اخیرا، شرکت متا اپلیکیشن Threads را برای رقابت با توییتر منتشر کرد و میلیون‌ها کاربر از طریق اینستاگرام، در آن ثبت نام کردند. اما خیلی زود، آن‌ها فهمیدند که امکان حذف اکانت تردز به‌صورت مجزا وجود ندارد و فقط می‌توانند آن را غیر فعال کنند. حذف کردن یوزرنیم Threads مساوی است با از بین رفتن اکانت اینستاگرام و پاک شدن هر آنچه در آن بود.

در واکنش به این موضوع، آدام موسری، مدیر اینستاگرام اعلام کرد که متا از وجود چنین مشکلی آگاه و در حال رفع آن است. او به کاربرانی که مایل به حذف حساب تردز خود هستند، پیشنهاد کرد فعلا آن را دی‌اکتیو کنند. با این کار، پروفایل و محتوای منتشر شده توسط کاربر از نظرها پنهان می‌‎شود و آپشن private یا خصوصی کردن اکانت هم وجود دارد.

حذف اکانت تردز

تردز به کاربران امکان پست کردن پیام‌های متن-محور، ویدیو، گیف و بازنشر پست‌های اینستاگرام را می‌دهد؛ اما هنوز از لحاظ امکانات، غنی نیست. موسری در این‌باره هم گفت که به‌زودی قابلیت‌‌هایی مانند امکان سرچ قوی‌تر، مشاهده هشتگ‌ها، تب‌های جدید و ابزارهای ادیت برای ویدیو و عکس به Threads اضافه خواهد شد.

مشکل دیگر این شبکه اجتماعی جدید، عدم تطابق با قوانین حفاظت از داده اتحادیه اروپا (GDPR) است که باعث شده بسیاری از اروپایی‌ها فعلا بدون VPN، امکان دسترسی به آن را نداشته باشند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما