محدودیت عجیب ایلان ماسک برای کاربران توییتر؛ توییت خواندن هم پولی شد!

اقتصاد ۱۰۰ - ایلان ماسک به‌تازگی محدودیت جدیدی را روی تعداد توییت‌های قابل مشاهده توسط کاربران دسته‌های مختلف توییتر اعمال کرده است. این محدودیت‌ها مثل همیشه به مذاق کاربران خوش نیامده است!

به گزارش گروه دانش و فناوری، ایلان ماسک، صبح روز گذشته از ایجاد تغییراتی در تعداد توییت‌های قابل مشاهده در هر روز برای کاربران این شبکه اجتماعی خبر داد.

مالک میلیاردر توییتر دلیل اعمال این محدودیت‌های موقت را مقابله با استخراج داده گسترده و دستکارهای سیستمی عنوان کرد.

محدودیت تعداد توییت های قابل مشاهده برای کاربران عادی توییتر: ۴۰۰ توییت در روز!

محدودیت کاربران توییتر

بر اساس این تغییرات جدید، کاربران جدید تاییدنشده این شبکه اجتماعی تنها قادر به مشاهده ۴۰۰ توییت در هر روز هستند. هچنین کاربران تاییدنشده کنونی نیز می‌توانند در هر شبانه روز، ۸۰۰ توییت را مشاهده نمایند.

از سوی دیگر، کاربران تایید شده توییتر که هزینه ماهانه ۸ دلاری عضویت پریمیوم این سرویس را پرداخت کرده باشند، می‌توانند در هر روز ۸۰۰۰ توییت را مشاهده کنند.

البته این محدودیت‌ها نسبت به قبلا که محدودیت ۳۰۰ پست در هر روز برای کاربران جدید و تاییدنشده برقرار بود، کمی آزادتر به شمار می‌رود.

همچنین بر اساس محدودیت‌های قدیمی‌تر توییتر، کاربران تاییدنشده جدید قادر به مشاهده ۶۰۰ توییت در هر روز هستند. این رقم برای کاربران تایید شده به ۶۰۰۰ توییت در روز می‌رسد.

افزایش تعداد توییت‌های قابل مشاهده به دنبال اعتراض کاربران نسبت به این مساله انجام شده است.

البته باید توجه کرد که اگر ایلان ماسک با اعمال این محدودیت ها به دنبال ترغیب کاربران توییتر به خرید اشتراک ۸ دلاری این شبکه است، احتمالا شکست خواهد خورد؛ چرا که تعداد افرادی که در روز بیش از ۴۰۰ توییت مطالعه می‌کنند، کمتر از آن است که بتواند عایدی چندانی برای ماسک داشته باشد!

این میلیاردر پرحاشیه همچنین چند روز پیش هم اعلام کرد که کاربران تایید شده سرویس Twitter Blue که هزینه 8 دلاری را پرداخت کرده باشند، می‌توانند توییت‌هایی تا سقف 25 هزار کاراکتر تایپ کنند.

این عدد بسیار بیشتر از ۱۰ هزار کاراکتر پیشین و ۲۸۰ کاراکتری است که کاربران عادی و تایید نشده قادر به ارسالش هستند!

شبکه Twitter

این اقدام ناگهانی ایلان ماسک در قبال توییتر نیز مثل بسیاری تصمیمات دیگر او مورد اعتراض شدید کاربران و صاحب‌نظران قرار گرفته است.

بر اساس گزارش‌های غیررسمی منتشر شده در اینترنت، علاقه کاربران به فعالیت در توییتر روز به روز کمتر می‌شود و این شبکه اجتماعی که روزی بسیار محبوب و پرفروغ بود، در سرازیری زوال و نابودی قرار گرفته است.

باید منتظر ماند و دید ایلان ماسک پرادعا و تیمش چه برنامه‌ای برای آینده این شبکه اجتماعی دارند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما