طبق پیش‌بینی اپل، آیفون ۱۵ پرو پرفروش‌ترین مدل سری آیفون ۱۵ خواهد بود‍!

اقتصاد ۱۰۰ - گزارشی تازه ادعا می‌کند که اپل حساب ویژه‌ای روی فروش موفق مدل‌های پرو سری آیفون ۱۵ باز کرده است

طبق پیش‌بینی اپل، آیفون ۱۵ پرو پرفروش‌ترین مدل سری آیفون ۱۵ خواهد بود‍!

به گزارش گروه دانش و فناوری، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی اپل در بازه زمانی بین اواخر سال ۲۰۲۱ تا اواخر سال ۲۰۲۲ آیفون ۱۳ بوده است. پس از معرفی سری آیفون ۱۴، این عنوان را گوشی بسیار موفق آیفون ۱۴ پرو مکس به خود اختصاص داد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد امسال قرار است آیفون ۱۵ پرو به محبوب‌ترین پرچمدار اپل بدل شود. 

بر کسی پوشیده نیست که در طی سالیان اخیر، اپل به مانند دیگر تولیدکننده‌های برجسته بازار توجه ویژه‌ای به گوشی‌های پرمیوم خود داشته است. در واقع، مدل‌های پرو سری آیفون همیشه با جدیدترین و آخرین قابلیت‌ها و فناوری‌ها عرضه می‌شوند در حالی که مدل‌های استاندارد سری پرچمدار اپل تنها به ویژگی‌های کاربردی نسخه‌های پرو نسل قبلی مجهز می‌شوند. 

در این راستا، وبسایت itHome ادعا کرده است که اپل تعداد نمایشگر‌های بیشتری در مقایسه با آیفون ۱۴ پرو را برای آیفون ۱۵ پرو سفارش داده است. در این رابطه، شرکت DSCC اعلام کرده است که حجم سفارش نمایشگر برای سری آیفون ۱۵ در ماه ژوئن (خرداد تیر) حدود دو برابر بیشتر از حجم سفارش برای سری آیفون ۱۴ خواهد بود. در بازه زمانی ژوئن تا ژوئیه سال ۲۰۲۲، ۴۳ درصد از سفارش نمایشگر سری آیفون ۱۴ در اختیار آیفون ۱۴ پرو بوده است. امسال اما با اختلافی چشمگیر این آمار به ۵۸ درصد برای آیفون ۱۵ پرو خواهد رسید. 

این آمار و ارقام به روشنی نشان می‌دهند که اپل حساب ویژه‌ای روی فروش موفق مدل‌های پرو سری آیفون ۱۵ باز کرده است. سال گذشته نیز آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند که فراتر از حد انتظار اپل بود. البته نباید فراموش کنیم که مدل‌های استاندارد سری آیفون ۱۵ شامل آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس نیز با بهبودهای قابل توجهی در زمینه دوربین همراه خواهند شد که انتظار می‌رود باعث افزایش فروش آن‌ها شود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما