قابلیت زمان بندی چت‌های پین شده به واتس اپ اضافه می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - تا به حال پیش آمده که مکالمه‌ای را بخواهید برای مدت محدودی در بالای باقی چت‌ها داشته باشید؟ واتس اپ به زودی این امکان را به شما خواهد داد.

قابلیت زمان بندی چت‌های پین شده به واتس اپ اضافه می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری، 

توسعه دهندگان واتس اپ همواره مشغول به کار روی یک ویژگی جدید هستند و به این ترتیب بتاتسترها همیشه گزینه‌ای برای آزمایش پیش روی خود دارند. به عنوان یکی از آخرین ویژگی‌ها، می‌توان به قابلیت زمان بندی چت‌های پین شده اشاره کرد.

برخی مواقع ممکن است شما بخواهید چت‌هایی را برای مدت زمان مشخصی پین کنید و پس از آن، چت یاد شده از این حالت خارج شده و به حالت معمول درآید. چنین قابلیتی در آینده نزدیک به صورت عمومی در دسترس کاربران واتس اپ قرار خواهد گرفت.

اوایل سال جاری، شایعاتی از امکان پین کردن چت‌ها در نرم‌افزار واتس اپ (ورژن 2.23.3.17) مطرح شد. به این ترتیب در حالی که چت‌های دیگر کار خود را انجام می‌دهند، چت‌های پین شده در بالاترین محل قرار دارند. در حالی که این قضیه چند ماه پیش مطرح شده بود، اما توسعه دهندگان همچنان مشغول به کار روی این ویژگی هستند.

ما هنوز مطمئن نیستیم که این قابلیت چه زمانی در دسترس عموم قرار می‌گیرد، اما در کنار آن شاهد اضافه شدن یک ویژگی جدید به نسخه آزمایشی هستیم. به کمک این قابلیت جدید شما می‌توانید چت‌های خود را به صورت زمان بندی شده پین کنید. این ویژگی در نسخه جدید آزمایشی واتساپ (ورژن 2.23.13.11) دیده شده است.

برخی پیام‌ها هستند که در مدت زمانی خاص، نیاز به دسترسی به آن‌ها داریم و پس از گذشت موعد مقرر، دیگر نیازی به دسترسی سریع به آن‌ها نداریم. این قابلیت در چنین موقعیتی شدیدا به شما کمک خواهد کرد. ویژگی یاد شده در آینده نزدیک به صورت عمومی عرضه و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در حال حاضر، این قابلیت توسط بتا تسترها در حال آزمایش است.


 

با نگاهی به اسکرین شات منتشر شده توسط WABInfo، به نظر می‌رسد که محدودیت‌هایی در این خصوص وجود دارد. برای شروع شما می‌توانید چت‌ها را برای ۲۴ ساعت، ۳ روز یا ۳۰ روز پین کنید. این موضوع کاربردی است، اما انتخاب از میان سه گزینه محدودیت زیادی را با خود به همراه دارد. خوشبختانه در ادامه، امکان شخصی‌سازی این زمان در اختیار شما خواهد بود.

همچنین این طور که از تصویر اسکرین شات برمی‌آید، امکانی برای پین کردن همیشگی وجود ندارد و اگر قصد دارید بیش از ۳۰ روز این کار را انجام دهید، ناامید خواهید شد.

در حال حاضر، متأسفانه زمانی برای ارائه این قابلیت اعلام نشده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم مسئولان واتساپ چه زمانی برای این کار در نظر خواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما