نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 از گوگل مپ پشتیبانی می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ - علاوه بر گوگل مپ، سایر برنامه‌های گوگل، ازجمله Messages و یوتوب نیز می‌توانند در صفحه نمایش بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 قابل دسترسی باشند.

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 از گوگل مپ پشتیبانی می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری، براساس گزارش‌های قبلی، یکی از تغییرات قابل‌توجه  گلکسی زد فلیپ 5  سامسونگ نسبت به نسل قبلی خود،  نمایشگر بیرونی  آن است که گفته می‌شود ابعاد آن از 1.9 اینچ (512 در 260 پیکسل) به 3.4 اینچ (720 در 748 پیکسل) افزایش پیدا خواهد کرد. این امر به غول کره‌ای اجازه می‌دهد تا علاوه بر ویجت‌ها، برنامه‌ها را نیز روی این نمایشگر بیرونی اجرا کند و اکنون در گزارش جدیدی به یکی از قابلیت‌های احتمالی آن اشاره شده است.

چند روز پیش نشریه SamMobile در گزارشی اعلام کرده بود که سامسونگ با گوگل همکاری کرده تا اپلیکیشن‌های مهم ازجمله Google Map را روی نمایشگر بیرونی دستگاه خود نمایش دهد. حالا یک منبع معتبر دیگر نیز تأیید کرده که گوگل مپ واقعاً قرار است از طریق نمایشگر بیرونی گلکسی ز‌د فلیپ 5 قابل دسترسی باشد.

پشتیبانی از گوگل مپ در نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ 5

بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که آیا مانند موتورولا ریزر 40 اولترا، سامسونگ نیز کل برنامه را در نمایشگر بیرونی گوشی تاشو نمایش خواهد داد یا اینکه فقط به‌روزسانی‌ها و نوتفیکیشن‌های مهم گوگل مپ نمایش داده خواهند شد.

هرچند این موضوع اعلام نشده است، اما علاوه بر گوگل مپ، سایر برنامه‌های گوگل ازجمله Messages و یوتوب نیز می‌توانند در صفحه نمایش بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 قابل دسترسی باشند. برنامه‌های خود سامسونگ نیز می‌توانند روی نمایشگر بیرونی نمایش داده شوند.

درحالی‌که گوشی‌های اوپو و ویوو دارای نمایشگر بزرگ‌تری هستند، اما فقط می‌توانند اطلاعات را از طریق ویجت‌ها نمایش دهند و حداکثر به کاربران اجازه دسترسی به دوربین را می‌دهند. البته سری گوشی‌های ریزر موتورولا به کاربران اجازه می‌دهد به تمام برنامه‌ها دسترسی داشته باشند.

اخیراً رندرهایی از گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شده بود که طراحی این دستگاه و همچنین نمایشگر بزرگ‌تر آن را نشان می‌داد. همچنین مشخصات این دستگاه در گزارش دیگری فاش شده بود که براساس آن گوشی تاشوی سامسونگ دارای نمایشگر درونی 6.7 اینچی، چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2 و 8 گیگابایت رم در دو نسخه 128/256 گیگابایتی مجهز می‌شود.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما