برخی از مشخصات سیستم دوربین وان پلاس ۱۲ فاش شدند

اقتصاد ۱۰۰ - به ادعای «Yogesh Brar» که از افشاگران شناخته شده است؛ وان پلاس پرچمدار جدید خود را در ماه دسامبر روانه بازار چین کرده و سپس در اوایل سال ۲۰۲۴، شاهد عرضه نسخه جهانی این محصول خواهیم بود.

برخی از مشخصات سیستم دوربین وان پلاس ۱۲ فاش شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری، جزئیات تازه‌ای نیز در مورد سیستم دوربین به کار رفته در این گوشی منتشر شده‌اند که خبر از بهبود‌های قابل توجهی در پرچمدار جدید وان پلاس می‌دهند. این شرکت در گوشی وان پلاس ۱۲ از سنسور دوربین اصلی جدیدی استفاده کرده که امیدواریم همانند اوپو فایند X6 پرو، اندازه یک اینچی را داشته باشد.

دوربین تله فوتو این محصول، همانند نسل پیشین بوده و همچنان شاهد استفاده از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX709 هستیم. البته، لازم به ذکر است که وان پلاس از لنزی بهبود یافته برای این دوربین تله فوتو استفاده خواهد کرد که امیدواریم میزان زوم آن از نسل پیشین بیشتر باشد.


 

شایعات همچنین به استفاده از یک پنل نمایشگر کاملا جدید در این گوشی اشاره می‌کنند که به احتمال زیاد، یک پنل اولد از نوع LTPO4 خواهد بود. وان پلاس ۱۲ همچنین قرار است تا سرعت شارژ بالاتری نسبت به نسل گذشته داشته باشد. با توجه به سرعت شارژ ۱۰۰ واتی وان پلاس ۱۱، احتمالا در این محصول شاهد پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما