متا با یک به‌روزرسانی، عملکرد هدست‌های Quest 2 و Quest Pro را بهبود می‌بخشد

اقتصاد ۱۰۰ - این به‌روزرسانی به‌طور کلی باعث بهبود عملکرد پردازشگر و گرافیک در هدست‌های متا می‌شود.

متا با یک به‌روزرسانی، عملکرد هدست‌های Quest 2 و Quest Pro را بهبود می‌بخشد

به گزارش گروه دانش و فناوری، متا ماه گذشته از هدست واقعیت مجازی Quest 3 رونمایی کرد که دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای است. اما این هدست تا پاییز روانه بازار نخواهد شد و به همین دلیل، شرکت متعلق به «مارک زاکربرگ» قصد دارد به‌روزرسانی بزرگی را برای هدست‌های  Quest 2  و  Quest Pro  منتشر کند که عملکرد آن‌ها را افزایش می‌دهد.

طبق پست منتشرشده در وب‌سایت متا، این تغییرات با به‌روزرسانی v55 در دسترس قرار خواهند گرفت. با این به‌روزرسانی، Quest 2 در عملکردهای گرافیکی خود شاهد  19 درصد  افزایش سرعت خواهد بود و برای Quest Pro این میزان  11 درصد  اعلام شده است. همچنین قدرت پردازنده هر دو هدست واقعیت مجازی تا  26 درصد  افزایش خواهد یافت.

متا می‌گوید که با این تغییرات، عملکرد هدست‌ها در بازی‌ها و رابط کاربری سیستمی باید روان‌تر شود و تجربه بهتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. غول فناوری همچنین درحال اضافه‌کردن قابلیت Dynamic Resolution Scaling است که باعث می‌شود برنامه‌ها با تراکم پیکسلی بیشتر و با نرخ فریم ثابت اجرا شوند.

علاوه‌براین، توسعه‌دهندگان می‌توانند بازی‌ها و برنامه‌های خود را به‌روزرسانی کنند تا از مزایای عملکردی آپدیت هدست Quest 2 بهره ببرند. متا در پست خود ویدیویی از بازی The Walking Dead: Saints and Sinners را منتشر کرده که با این به‌روزرسانی دارای وضوح بیشتری شده است.

 
تجربه‌های نرم‌افزاری هدست Quest 2

به‌روز‌رسانی v55 همچنین شامل چند تجربه نرم‌افزاری جدید نیز می‌شود. به‌عنوان مثال تب Explore اکنون محتواهای رسانه‌ای متا که شامل ویدیوهای کوتاه فیسبوک و اینستاگرام کاربران می‌شود را در برمی‌گیرد. Meta Horizon Worlds علاوه بر لباس‌های جدید برای آواتار دیجیتال کاربران، دارای مکان‌های جدیدی برای کاوش می‌شود که به‌تدریج در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

در این نسخه همچنین یک برنامه مسنجر مستقل وجود دارد تا کاربران بتوانند بدون نیاز به برداشتن هدست و بیرون‌آوردن گوشی هوشمند خود، با دیگران در ارتباط باشند.

درنهایت، مرورگر Meta Quest پشتیبانی از حرکات چندلمسی را دریافت می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تنها با حرکات دست خود عملیات‌هایی مانند بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی و تعامل با عناصر موجود را انجام دهند.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما