پرداخت‌های توئیتر به گوگل از سر گرفته شد

اقتصاد ۱۰۰ - در حالی که ایلان ماسک از پرداخت این هزینه‌های امتناع کرده بود، اکنون لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید روند گفتگو با گوگل را آغاز کرده است.

پرداخت‌های توئیتر به گوگل از سر گرفته شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، ماه گذشته در گزارشی گفته شده بود که توییتر با فرارسیدن موعد تمدید قراردادش با  گوگل کلاود ، از پرداخت هزینه‌های این سرویس ابری سر باز زده است. حالا در گزارش جدیدی گفته شده که توییتر تحت مدیریت مدیرعامل جدید خود، یعنی « لیندا یاکارینو »، پرداخت هزینه‌های مربوط به سرویس ابری گوگل را آغاز کرده تا از وقوع اختلال در امور تیم‌های اعتماد و ایمنی خود جلوگیری کند.

برخی منابع به بلومبرگ اعلام کرده‌اند که گوگل ابتدا برای برقراری ارتباط با «ایلان ماسک»، مدیرعامل آن زمان توییتر برای بحث در مورد صورت‌حساب‌های پرداخت نشده با مشکل مواجه شده بود و به جای آن، تلاش کرد تا با کارکنان اسپیس ایکس ارتباط بگیرد. با این حال، یاکارینو، که از حدود دو هفته قبل رسماً مدیرعامل جدید توییتر و جانشین ایلان ماسک شد، با «توماس کوریان»، مدیرعامل گوگل کلاود گفتگو کرده و باعث شد مشکلات بین این دو شرکت برطرف شود.

گسترش همکاری‌های توییتر و گوگل

علاوه بر این، منابع بلومبرگ ادعا کرده‌اند که شرکت‌ها همچنین در حال مذاکره برای گسترش همکاری‌های خود هستند که می‌تواند شامل هزینه‌های تبلیغاتی گوگل در این شبکه اجتماعی استفاده از API تو‌ییتر شود.

توییتر سال 2018 قراردادی چند ساله با گوگل امضا کرده بود تا خدمات میزبانی سرورهای خود از جمله مبارزه با اسپم و حذف مطالب سوء استفاده جنسی از کودکان را انجام دهد.

گوگل تنها شرکتی نیست که تو‌ییتر به آن بدهکاری است. براساس مجموعه‌ای از شکایت‌ها، این شبکه اجتماعی در زمان مدیریت ماسک، پرداخت قبوض به شرکت‌های دیگری را نیز متوقف کرده است. در این رابطه، ماه گذشته در گزارشی گفته شده بود که توییتر به‌مدت سه ماه هزینه اجاره دفتر خود در شهر بولدر، کلرادو را پرداخت نکرده و قاضی دادگاه به همین دلیل حکم خروج این شبکه اجتماعی از دفتر خود در این منطقه را امضا کرده است.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما