عرضه مانیتور اودیسه اولد G9 سامسونگ با قیمتی مشابه یک کامپیوتر

اقتصاد ۱۰۰ - سامسونگ برای عرضه مانیتور گیمینگ 49 اینچی اولد خود آماده می‌شود.

عرضه مانیتور اودیسه اولد G9 سامسونگ با قیمتی مشابه یک کامپیوتر

به گزارش گروه دانش و فناوری، سامسونگ می‌گوید که اودیسه اولد G9 با نام اختصاری G95SC اولین مانیتور OLED است که رزولوشن DualQuadHD با وضوح بالا (5120 x 1440) را با نسبت تصویر 32:9 ارائه می‌دهد. این مانیتور از روز گذشته با قیمت 2199.99 دلار برای پیش‌خرید دردسترس است و انتظار می‌رود که در 26 ژوئن عرضه شود.

اودیسه اولد G9 برای اولین‌بار در رویداد CES 2023 معرفی شد. این مانیتور به لطف پنل اولد خود دارای انحنای 1800R، نرخ نوسازی سریع 240 هرتز و زمان پاسخگویی 0.03 میلی‌ثانیه است. سامسونگ در اودیسه اولد G9 از فناوری اختصاصی خود با نام QD-OLED بهره گرفته است. فناوری QD-OLED می‌تواند در سطوح روشنایی بالاتر، تصویری با کنتراست بیشتر ایجاد کند.

عرضه مانیتور اودیسه اولد G9 سامسونگ با قیمتی مشابه یک کامپیوتر

اودیسه اولد G9 میزبان یک پورت HDMI 2.1، درگاه میکرو HDMI 2.1، یک DisplayPort (1.4) و یک هاب USB است. سامسونگ این مانیتور غول پیکر اولد را به بلندگوی داخلی نیز مجهز کرده است. علاوه بر این، این محصول از فناوری‌هایی نظیر AMD FreeSync Premium Pro و VESA Adaptive Sync نیز پشتیبانی می‌کند. در این سرویس امکان استفاده از بازی‌های دیگر سرویس‌های بازی ابری نظیر PC Game Pass مایکروسافت و GeForce Now انویدیا فراهم شده است.

مدل G93SC ادیسه اولد G9 جدید فاقد امکاناتی مثل سرویس بازی ابری، کنترل از راه دور و ویژگی‌های تلویزیون هوشمند خواهد بود. انتظار می‌رود که این مانیتور در سه ماهه سوم سال جاری با قیمت نامشخص روانه بازار شود.

مانیتورهای بازی اولد معمولاً ارزان نیستند. با این حال، قیمت مانیتور اولد اولترا واید سامسونگ به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از مانیتور 45 اینچی UltraGear اولد خمیده الجی با قیمت 1699.99 دلار است که در حال حاضر در بازار موجود است. البته باید موضوع را در نظر داشت که تفاوت‌های بزرگی بین این مانیتور وجود دارد. مانیتور الجی 4 اینچ از مانیتور سامسونگ کوچک‌تر است و از رزولوشن WideQuadHD یا (3440× 1440)، نسبت تصویر 21:9 و انحنای 800R پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما