امکان اشتراک‌ گذاری فایل‌ در ساب‌سیستم اندروید ویندوز 11 فراهم شد

اقتصاد ۱۰۰ - مایکروسافت قابلیت اشتراک‌ گذاری فایل‌ در ساب‌سیستم اندروید ویندوز 11 (Windows Subsystem for Android) را فعال کرده است.

امکان اشتراک‌ گذاری فایل‌ در ساب‌سیستم اندروید ویندوز 11 فراهم شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،به‌روزرسانی ساب‌سیستم اندروید ویندوز در حال حاضر برای همه کاربران ویندوز اینسایدر به‌طور آزمایشی دردسترس است و شامل اشتراک‌گذاری فایل، پشتیبانی از درگ و دراپ، بهبود دوربین و رفع باگ‌های معمول می‌شود.

تیم ساب‌سیستم اندروید ویندوز در پستی وبلاگی می‌گوید: وقتی تقاضاهای کاربران را بررسی می‌کردیم، بسیاری از شما از ما می‌خواستید که از اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین ویندوز و ساب‌سیستم اندروید پشتیبانی کنیم. خوشبختانه ما می‌توانیم اعلام کنیم که با Windows Subsystem for Android اکنون می‌توانید پوشه‌هایی نظیر فایل‌ها و تصاویر را با این ساب‌سیستم به اشتراک بگذارید تا سناریوهایی مثل آپلود عکس در شبکه‌های اجتماعی یا ویرایش ویدئو ازطریق اپلیکیشن‌های حرفه‌ای ساده‌تر انجام بگیرد.

امکان اشتراک‌ گذاری فایل‌ در ساب‌سیستم اندروید ویندوز 11 فراهم شد

اشتراک‌گذاری پوشه به‌طور پیش‌فرض برای کاربران اینسایدر فعال شده است. برنامه‌های اندروید صرفاً می‌توانند فایل‌های ویندوز را با اجازه کاربر مشاهده یا ویرایش کنند. برنامه‌های اندروید باید پیام درخواست مجوز را نشان دهند و این مجوزها را می‌توان از منوی تنظیمات لغو کرد. مایکروسافت همچنین تمام برنامه‌های اندروید را در حین نصب با Microsoft Defender یا هر نرم‌افزار آنتی‌ویروسی که استفاده می‌کنید، اسکن می‌کند تا از بارگذاری برنامه‌های مخرب جلوگیری کند.

علاوه بر این، مایکروسافت پشتیبانی اشتراک‌گذاری فایل را فقط به پوشه‌های پروفایل کاربر ویندوز، از جمله پوشه‌های اسناد، عکس‌ها و فیلم‌های معمولی محدود می‌کند. بدین ترتیب، پوشه‌های سیستم ویندوز، درایوهای خارجی یا پوشه‌هایی مانند Program Files برای اشتراک‌گذاری فایل پشتیبانی نمی‌شوند. گفتنی است که برخی از انواع فایل مانند exe. نیز از در این سیستم قابل اشتراک‌گذاری نیستند.

با توجه به اینکه مایکروسافت قبلاً این خبر را در تمام کانال‌های ویندوز اینسایدر منتشر کرده است، پشتیبانی از اشتراک‌ گذاری فایل‌ احتمالاً در هفته‌های آینده برای همه کاربران ویندوز 11 ارائه خواهد شد. مایکروسافت معمولاً به‌روزرسانی‌های ویندوز را در کانال Preview Release منتشر نمی‌کند تا زمانی که آنها آماده عرضه باشند.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما