سونی در مراسم گیمزکام 2023 شرکت نخواهد کرد

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت «سونی» (Sony) به یکی از رسانه‌های آلمانی اعلام کرد در مراسم «گیمزکام 2023» (Gamescom 2023) شرکت نمی‌کند.

سونی در مراسم گیمزکام 2023 شرکت نخواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری، این مراسم از تاریخ 23 تا 27 اوت (1 تا 5 شهریور 1402) در شهر کلن برگزار می‌شود.رسانه آلمانی Gamesmarkt در مقاله جدیدی اعلام کرد شرکت Sony در مراسم گیمینگ واقع در شهر کلن آلمان شرکت نمی‌کند. به بیان دقیق‌تر، رسانه مذکور در مقاله خود ذکر می‌کند «سونی» برنامه‌ای برای نمایش عناوین خود در محیط تجاری و عمومی نمایشگاه Gamescom ندارد. گفتنی است شرکت Sony در سال گذشته هم تصمیم گرفت در این مراسم حضور پیدا نکند. این شرکت همچنین در سال 2021 حضور موثری در مراسم «گیمزکام» نداشت و تنها در شب افتتاحیه این مراسم با حضور «جف کیلی» (Geoff Keighley) ظاهر شد.

سونی در گیمزکام 2023

 

به نقل از Koelnmesse و انجمن صنعت بازی‌های آلمان که مسئول برگزاری مراسم هستند، تا اواسط ماه مارس، 10 درصد شرکت‌های بیشتری نسبت به سال قبل برای حضور در نمایشگاه 2023 اعلام حضور کرده‌اند. در ماه آوریل، نینتندو (Nintendo) به‌عنوان اولین ناشر بزرگی که در گیمزکام 2023 شرکت می‌کند، معرفی شد. تاکنون هنوز حضور شرکت «مایکروسافت» (Microsoft) در مراسم Gamescom 2023 تایید نشده است.

شایان ذکر است شروع مراسم با پخش زنده‌ی شب 22 اوت (مصادف با 31 مرداد) خواهد بود و بخش اصلی رویداد از 23 تا 27 این ماه (1 تا 5 شهریور) به طول خواهد انجامید. طرفداران و بازیکنان به احتمال فراوان اطلاعات جدیدی از جزئیات مراسم Gamescom امسال در طی هفته‌های آینده خواهند شنید.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما