برنامه دوربین iOS 17 به صاف کردن زاویه عکاسی شما کمک می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ - تا قبل از این برای کمک به قرار دادن درست سوژه در عکس ویژگی Grid وجود داشت که البته به طور کامل نیازها را برآورده نمی‌کرد، اما اپل در iOS 17 قابلیت بهتر Level را عرضه کرده است.

برنامه دوربین iOS 17 به صاف کردن زاویه عکاسی شما کمک می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری، اپلیکیشن دوربین iOS 17 چند تنظیم اختیاری را ارایه می‌دهد تا به شما کمک کند عکس‌های خود را ردیف کنید. در این خصوص شما می‌توانید یک سری خطوط شبکه‌ای را روی صفحه داشته باشید تا به اعمال قانون یک سوم در عکاسی به شما کمک شود.

در چند سال گذشته، حالت Grid یک ویژگی تراز کردن به نسبت خوب برای عکس‌های بالا به پایین را شامل می‌شد که یک جدول متقاطع شناور با ظاهر شدن روی صفحه کمک می‌کرد تا اطمینان حاصل کنید به درستی بالای سوژه خود قرار گرفته‌اید. در iOS 17 اپل عملکرد تراز کردن دوربین را بهبود بخشیده و آن را از حالت Grid به یک گزینه خاص تغییر داده که تخصصی‌تر است.


 

با روشن کردن گزینه «Level»، یک خط افقی شکسته بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود؛ هنگامی که گوشی شما از سطح صاف خارج است، خط سفید به نظر می‌رسد و با آرام چرخاندن گوشی و رسیدن به سطح صاف، این خطوط به رنگ زرد درمی‌آیند.


 

خطوط پاپ آپ تراز کردن، فقط برای مدت کوتاهی و در محدوده باریکی از زوایای نزدیک به افقی (هم در حالت Portrait و هم در حالت Landscape) ظاهر می‌شوند، بنابراین زمانی که به طور عمدی سعی می‌کنید عکسی را با زاویه بگیرید، این خطوط مزاحم شما نمی‌شوند.


 

اگر از قبل ارتقا به iOS 17، حالت Grid را روشن نکرده باشید، به احتمال زیاد این گزینه جدید برای شما به طور پیش فرض خاموش خواهد بود، اما اگر پیش‌تر حالت Grid را استفاده می‌کردید، این قابلیت جدید هم به طور پیش فرض پس از بروزرسانی به iOS 17 روشن می‌شود. البته این گزینه هم مانند موارد دیگر در بخش تنظیمات دوربین هر زمان که بخواهید قابل تغییر است.

ویژگی Level، تنها یکی از چندین ویژگی جدید عکس موجود در iOS 17 است، موارد دیگری هم مانند برش با یک ضربه، تشخیص حیوانات خانگی، ایجاد استیکر متحرک و جستجوی تصویر خوراکی‌ها و دستورالعمل تهیه آنها از عکس‌ها از دیگر قابلیت‌هایی است که iOS 17 به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما