انتشار بیش از 100 بازی آرکید برای هدست Vision Pro اپل

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت «اپل» (Apple) در جریان رونمایی از هدست واقعیت مجازی Vision Pro در همایش WWDC 2023 اعلام کرد .

انتشار بیش از 100 بازی آرکید برای هدست Vision Pro اپل

به گزارش گروه دانش و فناوری،بیش از 100 بازی آرکید برای این هدست عرضه می‌شود. گفتنی است تاکنون عرضه بازی ورزشی NBA 2K23 برای هدست Vision Pro تایید شده است.

دیروز در جریان همایش WWDC 2023، شرکت Apple شایعات مربوط به ورود خود به حوزه هدست واقعیت مجازی را با معرفی هدست ترکیبی Vision Pro به حقیقت تبدیل کرد. این شرکت اعلام کرد هدست Vision Pro علاوه بر ارائه عملکردهایی نظیر VR FaceTime و تماشای فیلم و سریال در ابعادی فراتر از یک اتاق، از حالت گیمینگی با نام Apple Arcade نیز پشتیبانی می‌کند.

شایان ذکر است در زمان عرضه هدست Vision Pro، حالت Apple Arcade بیش از 100 بازی را برای این هدست فعال می‌کند. در طی معرفی حالت Apple Arcade، هیچ اشاره‌ای به عرضه کدام یک از بازی‌های VR نشد. اما تاکنون تایید شده کاربران می‌توانند بازی ورزشی NBA 2K23 را از طریق این هدست تجربه کنند. هدست مذکور همچنین به کاربران اجازه می‌دهد این دستگاه را به سیستم عامل مک متصل کرده و نمایشگر خود را در یک محیط مجازی گسترش دهند.

بازی آرکید برای هدست Vision Pro

شرکت Apple اعلام کرد شبکه استریم Disney Plus در زمان انتشار هدست Vision Pro قابل دریافت خواهد بود. گفتنی است کاربران با پرداخت 3.499 دلار می‌توانند محتویات نمایشی دیزنی را به هدست Vision Pro اضافه کنند. در کنار معرفی حالت Game Mode برای سیستم عامل macOs Sanoma، «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) در خلل همایش حضور کوتاهی یافت و اعلام کرد نسخه ویژه بازی Death Stranding برای مکینتاش عرضه می‌شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما