آپدیت جدید PUBG Mobile با موضوع دایناسورها منتشر می‌شود

اقتصاد ۱۰۰ - بی‌شک طرفداران بازی چندنفره «پابجی: بتل گراندز» (PUBG: Battlegrounds) از شنیدن موضوع آپدیت جدید این بازی تعجب می‌کنند. چراکه در آپدیت جدید، دایناسورها به این بازی بتل رویال اضافه می‌شوند.

آپدیت جدید PUBG Mobile با موضوع دایناسورها منتشر می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری،آپدیت 2.6 بازی PUBG Mobile در تاریخ 18 مه (پنجشنبه 28 اردیبهشت) منتشر می‌شود. این آپدیت، رویداد DinasourEvent را به کاربران معرفی می‌کند که تا تاریخ 18 ژوئن (28 خرداد) قابل دسترسی خواهد بود این رویداد بازیکنان را به گذشته بازمی‌گرداند. بازیکنان در این زمان با شناخته‌شده‌ترین دایناسورها در نقشه‌های Erangel و Livik روبرو می‌شوند. حضور نژادهای velociraptors, pterosaurs و T-Rex در این آپدیت تایید شده است.

بازیکنان می‌توانند این دایناسورها را فعال کنند و آن‌ها را رام و به عنوان همراهان وفادار خود استفاده کنند. Velociraptorها در سازگاری با زمین‌های مختلف عالی هستند و توانایی پرش قدرتمندی دارند. پتروسارها می‌توانند در اطراف نقشه پرسه بزنند و دشمنان را از بالا شکار کنند. T-Rexها توانایی گرفتن چهار دشمن به صورت هم‌زمان را دارند و می‌توانند آسیب فراوانی به آن‌ها وارد کنند.

موضوع دایناسورها در آپدیت جدید PUBG

 

آپدیت 2.6 بازی PUBG Mobile مینی‌گیم‌های متنوعی را با موضوع دایناسورها برای کاربران به ارمغان می‌آورد. یکی از این مینی‌بازی‌ها، چالش Pterosaur Hoops است. در این چالش، بازیکنان مهارت‌های هوایی خود را با پرواز در حلقه‌های آویزان شده از بالون‌های هوای گرم به نمایش می‌گذارند. هدف این است که در حین سوار شدن بر پتروسار، تا حد امکان از حلقه‌ها در یک محدودیت زمانی عبور کنید. 

شایان ذکر است آپدیت 2.6، ارتقاها و پیشرفت‌های قابل‌توجهی به بازی اضافه می‌کند. این آپدیت جدید حالت خلاقانه‌ای را با نام World of Wonder برای اولین بار معرفی می‌کند. World of Waner یک گزینه جدید قالب مسابقه پلتفرمر چندنفره است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تله‌های مخفی را به صورت استراتژیک برای به چالش کشیدن مهارت‌های خود قرار دهند. 

در پایان، استودیو «کرافتون» (Krafton) در بیانیه جدید خود اعلام کرد که در حال مذاکره با یک برند بزرگ موتورسیکلت است. جزئیات این معامله به‌زودی منتشر می‌شود. گویا ممکن است در آپدیت بعدی، موتورسیکلت‌های معروفی از یک برند شناخته‌شده به بازی مذکور اضافه شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما