مشخصات دوربین اصلی ریلمی نارزو N53 اعلام شدند

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت ریلمی در امروز مشخصات دوربین اصلی به کار رفته در گوشی ریلمی نارزو N53 را اعلام کرده است.

مشخصات دوربین اصلی ریلمی نارزو N53 اعلام شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری،شرکت ریلمی قصد داشته تا در روز ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت)، از گوشی مقرون به صرفه جدید خود با نام ریلمی نارزو N53 رونمایی کند. این گوشی که بخش دوربین آن، شباهت زیادی به سری آیفون‌های پرو اخیر اپل دارد؛ از یک سیستم دوربین دوگانه استفاده می‌کند. به گفته ریلمی، دوربین اصلی این محصول ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود؛ اما شاهد اشاره‌ای به دوربین کمکی این محصول نیستیم. البته به احتمال زیاد، خبری از دوربین التراواید نبوده و با یک سنسور عمق مواجه می‌شویم.

این شرکت در تیزر‌های خود، هنوز به مشخصات دقیق سخت افزاری این گوشی اشاره‌ای نکرده است و تنها شاهد برخی مشخصات کلیدی، رنگ‌بندی و طراحی گوشی هستیم. ریلمی نارزو N53 در حداقل دو رنگ مشکی و طلایی روانه بازار خواهد شد.


 

این محصول که ضخامت ۷.۴۹ میلی متر را دارد؛ از یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی استفاده کرده و دارای نمایشگری به همراه ناچ خواهد بود. متاسفانه، درباره رزولوشن و نرخ نوسازی نمایشگر این محصول اطلاعاتی در دست نداریم.

ریلمی نارزو N53 دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و سنسور اثر انگشت آن نیز روی دکمه پاور گوشی قرار گرفته است. با توجه به اینکه باید چندین روز تا زمان معرفی این گوشی صبر کنیم؛ احتمالا شاهد انتشار تیزر‌های بیشتری درباره آن نیز خواهیم بود.


 

درباره مشخصات دوربین این گوشی با ظاهر آشنای آن چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما