گوگل استفاده هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ از سیستم عامل اندروید را تایید کرد

اقتصاد ۱۰۰ -شرکت گوگل طی رویداد دیشب خود، اشاره‌ای نیز به هدست واقعیت ترکیبی شرکت سامسونگ داشته و استفاده این محصول از سیستم عامل اندروید را تایید کرد.

گوگل استفاده هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ از سیستم عامل اندروید را تایید کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری،با وجودی که اکثر شرکت‌ها اخیرا تمرکز خاصی روی هوش مصنوعی پیدا کرده‌اند؛ شرکت سامسونگ همچنان به دنبال عرضه یک هدست واقعیت ترکیبی بوده و طی رویداد دیشب گوگل I/O 2023، اطلاعات بیشتری در مورد این هدست به دست آمد.

در ماه فوریه که شاهد برگزاری رویداد سامسونگ آنپکد بودیم؛ این شرکت به طور رسمی اعلام کرد که در حال کار روی یک هدست واقعیت مجازی است. سامسونگ همچنین گفت که برای تولید این هدست، با چند شرکت دیگر وارد همکاری شده که یکی از آنها، گوگل بود. متاسفانه، سامسونگ جزئیات بیشتری را درباره هدست واقعیت ترکیبی خود برملا نکرد.

شرکت گوگل طی رویداد دیشب خود، به طور رسمی تایید کرد که هدست واقعیت ترکیبی جدید سامسونگ، مبتنی بر سیستم عامل اندروید خواهد بود. به همین دلیل، به نظر رسیده که نقش گوگل در این همکاری، خلق پلتفرمی برای این هدست بوده است.


 

به غیر از گوگل، سامسونگ برای تولید این هدست با کوالکام، متا و مایکروسافت نیز وارد همکاری شده است. کوالکام نقش تامین کننده چیپست این هدست را داشته و مایکروسافت و متا نیز برای توسعه سرویس‌های مخصوص این هدست به سامسونگ کمک می‌کنند.

به نظر رسیده که برای کسب اطلاعات بیشتر، باید مدتی صبر کنیم. آقای «تی.ام رو»، مدیر بخش موبایل سامسونگ نیز مدتی پیش اعلام کرده بود که آنها در آستانه کامل کردن این محصول هستند؛ بنابراین احتمالا در ماه‌های آتی، اطلاعات بیشتری در مورد آن فاش خواهند شد.


 

درباره تلاش‌های سامسونگ برای تولید یک هدست واقعیت ترکیبی چه فکر می‌کنید؟ آیا این شرکت تنها سعی داشته تا با توجه به شایعات مبنی بر عرضه هدست واقعیت ترکیبی اپل، از قافله عقب نماند یا قرار است تا با محصولی انقلابی روبرو شویم؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما