این گوشی های سامسونگ آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت نخواهند کرد

اقتصاد ۱۰۰ - سامسونگ از همین حالا در حال آماده‌سازی آپدیت اندروید 14 است تا در قالب One UI 6.0، روانه گوشی های خود سازد. البته اگر یکی از این مدل‌های گلکسی را دارید، منتظر آپدیت نباشید.

این گوشی های سامسونگ آپدیت اندروید ۱۴ را دریافت نخواهند کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری، کمپانی Google تا چند روز دیگر در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O 2023، از اندروید ۱۴ پرده برمی‌دارد. انتظار می‌رود انتشار این نسخه از سیستم عامل گوگل پس از گذراندن تست‌های اولیه، در اواسط تابستان آغاز شود. سامسونگ هم که این اواخر کارنامه خوبی در به‌روزرسانی نرم افزاری از خود به‌جای گذاشته، محصولات واجد شرایط خود را با One UI 6.0 آپدیت خواهد کرد. اما کدام گوشی های سامسونگ آپدیت اندروید 14 را دریافت می‌کنند؟

آپدیت اندروید 14 سامسونگ

سری گلکسی S21 (حتی مدل FE) و تمام مدل‌های S که پس از آن عرضه شدند، برای دریافت این آپدیت واجد شرایط هستند. از گوشی‌های میان رده هم می‌توانیم به گلکسی A33، گلکسی A53، گلکسی A73 و جانشینان آن‌ها اشاره کنیم. اما برای گوشی‌ها و تبلت‌های موجود در این فهرست، انتظار آپدیت به اندروید 14 را نداشته باشید:

Galaxy S10 Lite

Galaxy S20 FE

Galaxy S20 / Galaxy S20+ / Galaxy S20 Ultra

Galaxy Note 10 Lite

Galaxy Note 20 / Galaxy Note 20 Ultra

Galaxy Z Flip (LTE/5G)

Galaxy Z Fold 2

Galaxy A22 (LTE/5G)

Galaxy A32 (LTE/5G)

Galaxy A51

Galaxy A71

Galaxy Tab A8

Galaxy Tab A7 Lite

Galaxy Tab S6 Lite (2020)

+Galaxy Tab S7 / Galaxy Tab S7

البته طبق تعهد سامسونگ مبنی بر انتشار آپدیت‌های امنیتی تا چهار سال پس از عرضه هر محصول، کاربران این گوشی‌ها همچنان می‌توانند به وصله‌های امنیتی و سایر آپدیت‌های ضروری، دسترسی داشته باشند. ولی اگر می‌خواهید طعم استفاده از One UI 6.0 را بچشید، باید کم‌کم به فکر تعویض گوشی خود باشید!

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما