تاشوهای جدید سامسونگ پیش از موعد معرفی خواهند شد

اقتصاد ۱۰۰ -گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 ممکن است زودتر از موعد همیشگی‌شان معرفی شوند که نشان می‌دهد سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو احساس خطر کرده است!

تاشوهای جدید سامسونگ پیش از موعد معرفی خواهند شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،هفته گذشته، گزارشی در دسترس کاربران قرار گرفت مبنی بر این که نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ موسوم به گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ در اواخر ماه ژوئیه معرفی خواهند شد. این موضوع در حالی مطرح شد که سامسونگ به طور معمول گوشی‌های تاشو خود را در ماه اوت رونمایی می‌کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک نشریه کره‌ای نیز ضمن تایید این ادعا اعلام کرد که گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ زودتر از موعد در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

نشریه کره‌ای TheElec‌ در گزارش جدید خود اذعان داشته است که گوشی‌های تاشو موردانتظار سامسونگ دو الی سه هفته زودتر از نسل قبلی و در ماه ژوئیه معرفی خواهند شد. دلیل رونمایی پیش از موعد گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فلود ۵ ظاهرا نگرانی‌ سامسونگ بابت میزان درآمدهای این برند در سه‌ماهه دوم سال جاری است. در این راستا، سامسونگ قصد دارد با عرضه گوشی‌های تاشو خود در ماه ژوئیه، سود خود در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۳ را افزایش دهد. 

گزارش شده است که به دلیل معرفی پیش از موعد گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵، تولید برخی از قطعات مانند لولای جدید قطره‌ای این دو گوشی نیز دو الی سه هفته زودتر آغاز خواهد شد. سایر قطعات نیز در برنامه زمانی مشابه‌ سال قبل تولید خواهند شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که نشریه TheElec ادعا کرده است که گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ به مانند نسل‌های قبلی از نمایشگر قدیمی اولد M12 بهره خواهند برد. از آن سو، انتظار می‌رود اولین گوشی تاشو گوگل موسوم به پیکسل فولد به نمایشگر جدید M13 اولد سامسونگ مجهز شود. 

 

انتهای پیام

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا و سکه در شروع چهارمین روز هفته با افزایش بازگشایی شد.

اخبار سلامت

سینما در سینما