درخشش تیم ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری ژنو

اقتصاد ۱۰۰ - یک تیم نوآور کشور با ارائه اختراعی با عنوان «جانپناه اضطراری» موفق به کسب دو جایزه جهانی این رقابت شد.

به گزارش گروه دانش و فناوری،  نمایشگاه بین المللی اختراعات ژنو از بزرگترین رویدادهای اختصاصی حوزه نوآوی دنیا است که همه ساله با حمایت سازمان جهانی مالکیت معنوی WIPO و با نمایش حدود یکهزار اختراع از مخترعان سراسر جهان برگزار می شود.

در این نمایشگاه شرکت های صنعتی و تجاری، دانشگاه ها، مخترعین و محققان، انجمن ها، سازمان ها و موسسات خصوصی و دولتی می توانند در یک فرصت بی نظیر اختراعات و نوآوری ها یا نتایج تحقیقات و محصولات جدید خود را عرضه کنند.

امسال نیز چهل و هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری ژنو از ششم تا دهم اردیبهشت جاری(۲۶ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۳) در ژنو سوئیس برگزار شد و ۲۸ مخترع از ایران نیز در آن حضور پیدا کردند.

رقابتی جهانی که یک تیم نوآوی کشور در آن موفق شد با ارائه اختراعی تحت عنوان «جانپناه اضطراری» دو جایزه جهانی شامل مقام دوم (مدال نقره) مسابقات در بخش «تکنولوژی های حوزه بلایا و سوانح طبیعی» و همچنین مدال ویژه «کرواسی» از طرف هیات داوران شد.

مصطفی تقی زاده دانشجوی دکتری معماری، شهلا محسنی دانشجو کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و رباتیک، کاوه فرهادی دکتری کارآفرینی، اشکان معتمد دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از اعضای تیم چهار نفره پارادیس لب و محسن پاریزی دانشجوی دکتری نیز از همکاران این تیم نوآوری است.

انتهای پیام

منبع : ایرنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما