اپلیکیشن‌های Wallet و Health در iOS 17 به این شکل خواهند بود

اقتصاد ۱۰۰ - این روزها بسیار پرکار ظاهر شده، اطلاعات و تصاویر جدیدی را از طراحی برنامه‌های کیف پول و سلامتی در iOS 17 منتشر کرده است.

اپلیکیشن‌های Wallet و Health در iOS 17 به این شکل خواهند بود

به گزارش گروه دانش و فناوری،شایعه شده که اپلیکیشن‌های کیف پول و سلامتی در iOS 17 بازطراحی خواهند شد و امروز analyst941@ افشاگر نسبتا معروف، تصاویری را به اشتراک گذاشته که ظاهرا نمایانگر تغییرات طراحی هستند که می‌توانیم انتظار مشاهده آنها را در معرفی iOS 17 داشته باشیم.

در تصویر برنامه Wallet، یک نوار پیمایش در پایین صفحه طراحی شده که عملکردهای مختلف موجود در برنامه را از هم جدا می‌کند. کارت‌ها، پول نقد، کلیدها، شناسه‌ها و سفارش‌ها دسته‌هایی هستند که فهرست شده‌اند. از طرف دیگر یک تب با نام «Pass & More» دیده می‌شود و این افشاگر ادعا کرده که ویژگی‌های دیگری نیز در راه است.

طبق گزارش‌ها کاربران می‌توانند برای دسترسی به رابط جستجو برای یافتن یک کارت، انگشت خود را به پایین بکشد و یک دکمه «Transactions» نیز وجود دارد. در مقایسه با طراحی فعلی برنامه کیف پول، این یک بهبود در عملکرد آن محسوب می‌شود، زیرا یافتن ویژگی‌های خاصی مانند مجوزهای خاص و جزییات سفارش را ساده‌تر می‌کند. با توجه به عملکردهای زیادی که اکنون اپلیکیشن Wallet علاوه بر ذخیره کارت‌های اعتباری و نقدی، ارایه می‌دهد، دیدن طرحی مانند این تصویر در iOS جدید، چندان هم تعجب‌آور نخواهد بود.

در خصوص اپلیکیشن سلامتی، analyst941@ ادعا می‌کند که بخش «Favorites» که علاقه‌مندی‌ها را نشان می‌دهد، در زیر «Summary» یک طراحی مجدد را با یک رابط کارت نشان می‌دهد. هر کارت دارای داده‌های بصری است که شامل نمودارهای رنگی، جدول و اطلاعات دیگر می‌شود. از آنجایی که تب Summary در برنامه Health نیز شامل گرایش‌ها و نکات برجسته‌ای است، مشخص نیست طراحی کارت برای موارد دلخواه چگونه با آن بخش‌ها کار می‌کند.


 

analyst941@ اطلاعات دقیقی در مورد داینامیک آیلند در آیفون ۱۴ پرو پیش از معرفی آن افشا کرد، اما از آنجایی که این افشا کننده سابقه‌ای طولانی ندارد، نباید این موارد را قطعی دانست.

این افشاگر در هفته‌های اخیر شایعاتی را در مورد ویژگی‌هایی که در iOS 17 عرضه می‌شوند به اشتراک گذاشته است و گفته که اپل قرار است یک نسخه ویژه از iPadOS 17 را مخصوص آیپدهای بزرگتری که قرار است در آینده عرضه کند، توسعه دهد و آیپدها از قابلیت سفارشی‌سازی صفحه قفل به سبک آیفون بهره خواهند برد. این افشاگر همچنین تغییراتی را در جستجو، داینامیک آیلند و موارد دیگر ذکر کرده است، اما نگفته که این تغییرات به چه صورت خواهند بود. همچنین ادعاهایی را در خصوص بازطراحی صفحه هوم در watchOS 10 مطرح کرده و گفته که در آینده اپل واچ خواهد توانست که به چندین دستگاه از جمله آیپد و مک متصل شود.

شایان ذکر است که مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ نسبت به ادعاهای analyst941 ابراز تردید کرده و معتقد است که برخی از اطلاعات مذکور نادرست است. حدود یک ماه دیگر مشخص می‌شود که تمامی این ادعاها درست بوده، یا اینکه برخی از آنها صحت نداشته‌اند، زمانی که اپل در رویداد WWDC 2023 در ۱۵ خرداد، از سیستم عامل‌های مختلف دستگاه‌های خود رونمایی می‌کند.

صرفنظر از میزان دقیق بودن تصاویر امروز، شایعات قابل اعتماد دیگری وجود دارد که بروزرسانی برای برنامه‌های Health و Wallet را عنوان کرده‌اند. گورمن پیش‌تر تایید کرد اپل در حال کار بر روی بروزرسانی‌های اپلیکیشن کیف پول است و اخیرا هم اظهار کرد که اپل در حال کار بر روی ویژگی‌های جدید برای برنامه سلامتی، مانند گسترش آن به آیپد و ویژگی‌های ردیابی خلق و خو و سلامت جسم و روح است.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما