اپل هیچ مک جدیدی را در سال ۲۰۲۲ عرضه نخواهد کرد

در حالی که انتظار می‌رفت اپل دستگاه‌های جدید مک خود را تا پایان سال ۲۰۲۲ معرفی کند، حال مارک گورمن امروز گفته که ظاهرا اپل تصمیم گرفته تا سال بعد برای عرضه این محصولات صبر کند.

اپل هیچ مک جدیدی را در سال ۲۰۲۲ عرضه نخواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل ازجی اس ام،در حالی که انتظار می‌رفت اپل دستگاه‌های جدید مک خود را تا پایان سال ۲۰۲۲ معرفی کند، حال مارک گورمن امروز گفته که ظاهرا اپل تصمیم گرفته تا سال بعد برای عرضه این محصولات صبر کند.

مارک گورمن افشاگر اپل و خبرنگار بلومبرگ، در جدیدترین اظهار نظر خود گفته که اپل قصد ندارد در سال جاری میلادی هیچ دستگاه مک جدیدی را معرفی کند، زیرا انتظار می‌رود اپل همه نسخه‌های برنامه‌ریزی شده خود را از جمله دستگاه‌های به روز شده مک بوک پرو، مک مینی و مک پرو در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ عرضه کند.

گورمن در جدیدترین خبرنامه خود به نام Power On، گفته که اپل تصمیم گرفته است تا سال آینده صبر کند تا مک‌های جدید از جمله مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی به روز شده را معرفی کند، دستگاه‌های که شایعه شده بود در این ماه عرضه می‌شود. او امروز گفته که طبق منابع اطلاعاتی‌اش اپل قصد دارد مدل‌های ارتقا یافته دستگاه‌های مک مبتنی بر تراشه M2 را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ معرفی کند؛ این در حالی است که تا پیش از این گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن بود که اپل تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ مدل‌های جدید مک بوک پرو، مک مینی و مک پرو را معرفی خواهد کرد.

تیم کوک مدیر عامل اپل هم در جریان گزارش مالی که در روزهای اخیر منتشر شد، گفته که محصولات اپل دیگر برای قبل از تعطیلات تنظیم شده‌اند، جمله‌ای که اشاره‌ای غیر مستقیم به این موضوع دارد که اپل دیگر محصول جدیدی را تا قبل از سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد کرد و در حال حاضر برای فصل تعطیلات آماده است. البته لوکا ماستری مدیر مالی اپل تایید قاطع‌تری ارائه کرده و گفته: «ما مقایسه‌ای بسیار چالش برانگیز در مقایسه با سال گذشته داریم که مقایسه‌ای میان سود حاصل از عرضه مک بوک پروهای M1 با طراحی متحول شده با محصولات امسال بوده است».

همانطور که پیش‌تر گزارش شده بود، اپل همچنان در حال آزمایش یک مک پرو با تراشه اختصاصی سری M است که پیکربندی شامل ۲۴ هسته پردازنده (۱۶ هسته کارآمد و ۸ هسته کم مصرف)، ۷۶ هسته گرافیکی و ۱۹۲ گیگابایت حافظه رم است. انتظار می رود که مک پرو از تراشه‌های M2 Ultra و M2 Extreme با حداقل دو یا چهار برابر عملکرد تراشه M2 Max استفاده کند که انتظار می‌رود در سال آینده در کنار مک بوک پروهای به روز شده معرفی شود.

 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما