جدیدترین آپدیت تلگرام با قابلیت اشتراک‌ گذاری چت ها منتشر شد

اقتصاد ۱۰۰ - آپدیت جدید اپلیکیشن محبوب تلگرام ویژگی‌های جدیدی مانند پوشه‌های چت قابل اشتراک گذاری، والپیپرهای سفارشی و موارد دیگر را به ارمغان می‌آورد.

جدیدترین آپدیت تلگرام با قابلیت اشتراک‌ گذاری چت ها منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری،اکنون می‌توانید پوشه‌های چت خود را با ارسال پیوند با دیگران به اشتراک بگذارید. این ویژگی جدید دعوت مخاطبین به چندین گروه کاری یا کانال‌های خبری به‌طور همزمان را آسان می‌کند. دریافت‌کنندگان این پیوندها قادر خواهند بود صرفاً با ضربه‌زدن روی یک دکمه، پوشه‌ها را به حساب خود اضافه کنند.

شما می‌توانید چندین پیوند دعوت برای چت‌های مختلف ایجاد کنید و نامی منحصربه‌فرد برای لینک‌ها انتخاب کنید. اگر چت‌های بیشتری را به پوشه خود اضافه کنید و پیوند را به‌روز کنید، اعضا پیشنهادی برای پیوستن به چت‌های جدید دریافت خواهند کرد.

اکنون می‌توانید والپیپرهای سفارشی را در چت‌های خاص تنظیم کنید. با این کار حس‌‌وحال متفاوتی برای هر یک از چت‌ها ایجاد کرده و آنها را از یکدیگر متمایز می‌کنید. پس از تنظیم تصویر زمینه، می‌توانید به مخاطب خاص خود پیامی ارسال کنید تا همان تصویر زمینه را اضافه کند. البته او می‌تواند پس‌زمینه موردعلاقه خودش را نیز ایجاد کند. همچنین، این به‌روز‌رسانی به شما اجازه می‌دهد که تصویر زمینه سفارشی را در هر چت 1 به 1 تنظیم کنید. برای تنظیم یک تصویر زمینه سفارشی، روی سه نقطه > Set Wallpaper در هدر چت در اندروید ضربه بزنید‌. در iOS نیز یک نمایه را باز کنید و روی سه نقطه > Change Wallpaper را انتخاب کنید.

 

ربات‌های تلگرام در حال حاضر می‌توانند بدون هیچگونه مشکلی میزبان برنامه‌های وبی باشند که می‌توانند در هر گفت‌وگویی راه‌اندازی شوند. برنامه‌های وب مربوط به ربات‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند از طریق یک لینک مستقیم یا با اشاره به نام کاربری ربات به هر گفتگویی در تلگرام دسترسی داشته باشند.

برنامه‌های وبی که به صورت گروهی راه اندازی شده‌اند نیز می‌توانند از ویژگی‌های مشارکتی و چندنفره برای اعضا پشتیبانی کنند. این به‌روز‌رسانی فرصت‌های رایگان بیشتری را برای توسعه‌دهندگان شخص ثالث در تلگرام فراهم می‌کند.

ربات‌ها اکنون می‌توانند از نام‌های کاربری کلکسیونی، از جمله پیوندهای بدون پسوند «-bot» استفاده کنند. شما نیز می‌توانید ازطریق Fragmnet، تلگرام پریمیوم را برای خود خریداری کنید یا برای دیگران هدیه بفرستید.

در حال حاضر منوی پیوست با سرعت بسیار بالا در دسترس کاربران قرار دارد و این امکان فراهم شده که با اسکرول‌کردن انگشت روی نوار تاریخ این فایل‌ها را به‌سرعت مرور کرد.

در گروه‌های زیر 100 عضو با موضوعات فعال، رسید خوانده‌شدن پیام‌ها نمایش داده می‌شود. بدین ترتیب شما به عنوان مدیر گروه می‌توانید از زمان خوانده‌شدن پیام‌ها توسط سایر اعضای گروه مطلع شوید.

آپدیت جدید بهبودهای مختلفی در بخش رابط کاربری به همراه دارد. با این به‌روزرسانی گزینه «Send When Online» نیاز به ضربه‌های کمتری دارد، امکان ایجاد گروه بدون افزودن فوری اعضا فراهم شده و انیمیشن‌های جدیدی برای تصاویر پروفایل در جدیدترین آیفون‌ها اضافه شده است.

 

آخرین به‌روزرسانی تلگرام که ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد، اکنون در سطح جهانی منتشر شده است. با آپدیت جدید تلگرام کاربران اندروید می‌توانند نسخه جدید را با ویژگی‌های کاربردی مختلفی از جمله اشتراک گذاری چت ها از گوگل پلی یا مستقیما از تلگرام دریافت کنند. در حالی که کاربران iOS می‌توانند از طریق اپ‌استور به آخرین نسخه آپدیت کنند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما