شایعه: امکان رونمایی از بازی Mortal Kombat 12 در شوکیس PlayStation

اقتصاد ۱۰۰ -طبق شایعات جدید، بازی مورد انتظار «مورتال کامبت 12» (Mortal Kombat 12) ممکن است .

شایعه: امکان رونمایی از بازی Mortal Kombat 12 در شوکیس PlayStation

به گزارش گروه دانش و فناوری،در شوکیس ویژه «پلی استیشن» (PlayStation) در ماه مه به طور رسمی معرفی شود. نسخه جدید بازی «مورتال کامبت» در اواخر سال جاری برای کنسول‌های نسل نهم و کامپیوتر (PC) عرضه می‌شود.

«جف گروب» (Jeff Grubb)، خبرنگار مشهور صنعت گیمینگ در آخرین اپیزود پادکست Game Mess اعلام کرد از بازی Mortal Kombat 12 در شوکیس PlayStation به طور رسمی رونمایی می‌شود. گفتنی است PlayStation Showcase در ماه مه 2023 برگزار می‌شود. PlayStation Showcase تفاوت آشکاری با رویداد State of Play «سونی» (Sony) دارد. این رویداد طولانی‌تر خواهد بود و عناوین مهم و بزرگ‌تری را برای بازیکنان معرفی خواهد کرد.

از سوی دیگر، «نیک بیکر» (Nick Baker)، یکی دیگر از خبرنگاران بازی‌های کامپیوتری شایعه رونمایی از جدیدترین نسخه MK در رویداد آینده PlayStation را تایید کرد. او البته افزود نسخه «پلی‌استیشن» بازی Mortal Kombat 12 ممکن است محتویات و مزایای ویژه‌ای برای دارندگان کنسول محبوب «سونی» (Sony) ارائه دهد. «جز کوردن» (Jez Corden) هم در توییتر خود به خبر حضور MK12 در رویداد PlayStation اشاره کرد. با تمام گفته‌های خبرنگاران می‌توان گفت این شایعه ممکن است به‌زودی به حقیقت تبدیل شود.

رونمایی از Mortal Kombat 12

ماه گذشته، «اد بون» (Ed Boon)، خالق سری Mortal Kombat خبر ساخت نسخه جدید این فرانچایز را اعلام کرد. شایعاتی هم قبلاً پیرامون احتمال بازسازی نسخه‌های Mortal Kombat 4 و Shaolin Monks مطرح شده بود. شایان ذکر است فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat II به‌زودی در تابستان امسال در کشور استرالیا آغاز می‌شود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما