رکورد روشن ترین صفحه نمایش گوشی در جهان توسط پرچم دار شیائومی شکسته شد

اقتصاد ۱۰۰ - براساس اعلامیه رسمی شیائومی، پرچم‌دار جدید این شرکت رکورد روشن ترین صفحه نمایش گوشی هوشمند در جهان را به‌نام خود ثبت کرده است.

رکورد روشن ترین صفحه نمایش گوشی در جهان توسط پرچم دار شیائومی شکسته شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، شیائومی سرانجام روز گذشته از شیائومی ۱۳ اولترا در قامت پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. اگرچه این گوشی صرفا نسخه ارتقا یافته مدل ۱۳ پرو محسوب می‌شود، اما با طیف وسیعی از ویژگی‌های متمایز همراه شده که از جمله آنها می‌توان به سنسور ۱ اینچی با دیافراگم متغیر اشاره کرد. در این میان، یکی از مواردی که در جریان رونمایی از این دستگاه به چشم خورد، نمایشگر آن بود که ظاهرا از رقبای قدری مانند آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز روشن تر است.

رکورد روشن ترین صفحه نمایش گوشی در دست شیائومی ۱۳ اولترا

رکورد روشن ترین صفحه نمایش گوشی

طی اعلامیه رسمی، شیائومی فاش کرد که پرچم‌دار جدیدش دارای پنل LTPO AMOLED است که می‌تواند به حداکثر روشنایی خیره‌کننده 2600 نیت برسد. بدین معنا که این نمایشگر دستکم از جنبه عملکرد و مصرف انرژی در مقایسه با رقبا برتری دارد.

در مقام مقایسه، روشنایی پنل آیفون ۱۴ پرو مکس که توسط سامسونگ ساخته شده، تا ۲۰۰۰ نیت و پنل گلکسی اس ۲۳ اولترا به ۱۷۵۰ نیت می‌رسند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که نمایشگر ۱۳ اولترا به‌ترتیب ۳۰ و ۴۸ درصد روشن‌تر از نمایشگرهای دو پرچم‌دار اپل و سامسونگ است.

البته این اعداد صرفا جنبه تئوری دارند و ممکن است در استفاده روزمره تفاوت محسوسی مشاهده نشود. بااین‌حال، نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که شیائومی موفق شده محصول چشم‌گیری را ارائه کند. جالب اینجاست که صفحه نمایش شیائومی 13 اولترا نه توسط ال جی و نه سامسونگ، بلکه به‌وسیله China Star، از سازندگان چینی پنل‌های OLED توسعه یافته است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما