موتو ریزر ۴۰ الترا احتمالا به نمایشگر کاور ۴٫۵ اینچی مجهز خواهد بود

اقتصاد ۱۰۰ - نسل جدید گوشی تاشو موتورولا از بزرگ‌ترین نمایشگر کاور بین گوشی‌های تاشو بهره خواهد برد.

موتو ریزر ۴۰ الترا احتمالا به نمایشگر کاور ۴٫۵ اینچی مجهز خواهد بود

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،در چند وقت اخیر گزارش‌های زیادی پیرامون نسل جدید گوشی تاشو موتورولا به نام موتو ریزر ۴۰ الترا (موتو ریزر پلاس ۲۰۲۳ برای بازار چین) در دسترس کاربران قرار گرفته است که بخشی از مشخصات فنی آن را فاش ساخته‌اند. به علاوه، طراحی این گوشی نیز در تصاویر رندری مختلفی نیز دیده شده است که نمایشگر کاور بزرگ آن را نشان می‌دهند. در این راستا، شایعات مختلف اذعان داشته‌اند که موتو ریزر ۴۰ الترا به نمایشگر کاور ۳٫۷ اینچی مجهز خواهد بود. حالا به تازگی گزارشی منتشر شده است که خبر از نمایشگر کاور بالای ۴ اینچ گوشی تاشو موتورولا می‌دهد. 

براساس جدیدترین گزارش وبسایت MyDrivers، موتو ریزر ۴۰ الترا از زبان طراحی مشابه نسل قبلی بهره خواهد برد و شاهد تفاوت زیادی در بخش ظاهری نخواهیم بود. با این وجود، در این گزارش اشاره شده است که نسل جدید گوشی تاشو موتورولا از نمایشگر خارجی ۴٫۵ اینچی برخوردار خواهد بود. برای مقایسه، نسل قبلی این گوشی یعنی موتو ریزر ۲۰۲۲ از نمایشگر کاور ۲٫۷ اینچی بهره می‌برد. با افزایش ابعاد نمایشگر خارجی موتو ریزر ۴۰ الترا، انتظار می‌رود موتورولا قابلیت‌های تازه و کاربردی برای گوشی جدید خود تدارک ببیند. 

در حال حاضر، نمایشگر خارجی موتو ریزر ۲۰۲۲ قادر است نوتیفیکیشن‌ها را نمایش دهد و تعامل با آن‌ها را نیز برای کاربر فراهم می‌سازد. به علاوه، کاربران می‌توانند با نمایشگر کاور این گوشی به ارسال پیام فوری بپردازند و یا تماس صوتی / ویدئویی برقرار کنند. ویژگی ثبت تصاویر سلفی نیز در نمایشگر کاور موتو ریزر ۲۰۲۲ وجود دارد. حالا انتظار می‌رود نمایشگر کاور موتو ریزر ۴۰ الترا با قابلیت‌های بیشتری همراه شود. 


 

شایان ذکر است که براساس شایعات قبلی، موتو ریزر ۴۰ الترا به نمایشگر داخلی ۶٫۷ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهد بود. سخت‌افزار این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. برای ثبت تصاویر، کاربران دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سنسور ۱۳ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. انرژی موردنیاز موتو ریزر ۴۰ الترا نیز توسط باتری ۳۶۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی تامین می‌شود. 

در نهایت باید اشاره کرد که موتورولا با افزایش ابعاد نمایشگر موتو ریزر ۴۰ الترا قصد دارد با بازیگر اصلی بازار گوشی‌های تاشو فلیپ یعنی سری گلکسی زد فلیپ رقابت کند. در این راستا، شایعات اذعان داشته‌اند که نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ ۵ نیز بزرگ‌تر از نسل قبلی خواهد شد. همانطور که می‌دانیم، گلکسی زد فلیپ ۴ پرفروش‌ترین گوشی تاشو سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما