جزئیات سرعت شارژ و اتصالات تبلت گوگل پیکسل مشخص شد

اقتصاد ۱۰۰ -یاولین تبلت برند گوگل از شارژ ۱۸ واتی و فناوری UWB پشتیبانی می‌کند.

جزئیات سرعت شارژ و اتصالات تبلت گوگل پیکسل مشخص شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،گوگل سال گذشته و در طی رونمایی از سری پرچمدار پیکسل ۷ از اولین تبلت خود موسوم به گوگل پیکسل رونمایی کرد که از تراشه تنسور G2 بهره می‌برد. البته طبق اعلام رسمی غول فناوری آمریکایی، این تبلت موردانتظار امسال به طور کامل معرفی و عرضه خواهد شد. براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تبلت گوگل پیکسل امروز در لیست دو گواهی FCC و UL Solutions ثبت شد و جزئیات سرعت شارژ به همراه قابلیت‌های ارتباطی آن تایید شد. 

در پایگاه اطلاعاتی FCC اشاره شده است که تبلت گوگل پیکسل از وای‌فای،‌ بلوتوث و فناوری UWB (پهنای باند فوق‌عریض) پشتیبانی خواهد کرد. از بین این سه قابلیت ارتباطی،‌ فناوری UWB برجسته‌ترین آن‌ها است که باید دید گوگل چه برنامه‌ای برای استفاده از آن در اولین تبلت خود دارد. تا به امروز برند‌های مانند اپل، سامسونگ و هواوی از این فناوری پیشرفته در محصولات خود بهره برده‌اند.

از آن سو، پایگاه اطلاعاتی UL Solutions نیز تایید کرد که تبلت گوگل پیکسل از شارژ ۱۸ واتی بهره خواهد برد در حالی که داک مخصوص آن از شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. البته به نظر می‌رسد داک مخصوص تنها قادر خواهد بود تبلت را با توان ۱۸ واتی شارژ کند. همانطور که گوگل نیز قبلا اعلام کرده بود، داک مخصوص تبلت گوگل پیکسل می‌تواند نقش اسپیکر را نیز ایفا می‌کند و در واقع تبلت را به یک نمایشگر هوشمند تبدیل می‌سازد. 

در نهایت باید اشاره کرد پدیدار شدن لیست این دو گواهی به طور تلویحی تایید می‌کند که تبلت گوگل پیکسل به زودی معرفی خواهد شد. در این راستا، تبلت گوگل به احتمال زیاد در طی کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O این برند که در ماه مه سال جاری برگزار می‌شود معرفی خواهد شد. شایعات قبلی اذعان داشته‌اند که تبلت گوگل پیکسل به نمایشگر ۱۰٫۹۵ اینچی مجهز خواهد بود و در دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما