ایلان ماسک با عبور از باراک اوباما پرفالوورترین شخص توییتر شد

اقتصاد ۱۰۰ - باراک اوباما پس از سال‌ها جای خود را به ایلان ماسک داد که حالا در توییتر بالغ بر 133 میلیون و 68 هزار دنبال‌کننده دارد.

ایلان ماسک با عبور از باراک اوباما پرفالوورترین شخص توییتر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجیاتو، ایلان ماسک بالاخره با پشت سر گذاشتن «باراک اوباما»، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا پرفالوورترین اکانت توییتر شد. او حالا 133 میلیون و 68 هزار و 709 دنبال‌کننده دارد و با اختلاف 25,890 دنبال‌کننده بالاتر از اوباما قرار گرفته است.

باراک اوباما سال‌ها بود که جایگاه نخست بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در اختیار داشت. او حالا  133,042,819  دنبال‌کننده دارد، اما تعداد دنبال‌کننده‌های ایلان ماسک به  133,068,709  اکانت رسیده است.

ماسک که چند ماه پیش این شبکه اجتماعی را در معامله‌ای به ارزش 44 میلیارد دلار خرید، قبلاً هم از پرطرفدارترین کاربران توییتر محسوب می‌شد. او در واقع در ماه ژوئن 2022 مرز 100 میلیون دنبال‌کننده را پشت سر گذاشت. اما حالا در همین چند ماه بالغ بر 33 میلیون دنبال‌کننده دیگر جذب کرده و تاج پادشاهی را بر سر گذاشته است.

ایلان ماسک علاقه زیادی به اکانت توییتر خود دارد

مدیرعامل تسلا، اسپیس ایکس و توییتر در صفحه خود مطالب متفاوتی را به اشتراک می‌گذارد. در کنار میم‌های مختلفی که از سوی او منتشر می‌شود، این اکانت به‌عنوان پل ارتباطی کسب‌وکارهای مختلف او کاربرد دارد و از آن‌جایی که ماسک ظاهراً به وجود تیم‌های روابط عمومی اعتقاد ندارد، اخبار شرکت‌هایش را معمولاً در صفحه شخصی خود منتشر می‌کند.

او پیش‌تر در همین اکانت نظرسنجی‌های مهمی را هم برگزار کرده بود. برای مثال وی درباره فروش سهام تسلا یا رفع مسدودیت حساب کاربری «دونالد ترامپ» از مردم نظرخواهی کرده بود. ماسک همچنین در توییتی از کاربران پرسید که آیا باید از مدیرعاملی توییتر کناره‌گیری کند یا خیر. پاسخ کاربران به این سؤال مثبت بود. البته به‌زودی تنها کاربران تأییدشده می‌توانند در نظرسنجی‌های این شبکه اجتماعی رأی بدهند.

استفاده ایلان ماسک از توییتر تناقض‌های آشکاری با باراک اوباما دارد. رئیس جمهور پیشین آمریکا تنها برای امور حرفه‌ای از جمله حمایت از اقدامات مختلف یا اشاره به فعالیت‌های خود در دوران حضور در کاخ سفید، از این اکانت استفاده می‌کرد که البته با توجه به جایگاه متفاوت او منطقی است. اما حالا ظاهراً کاربران بیشتری مایلند پست‌های تصادفی ایلان ماسک را دنبال کنند.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز