لنوو رسماً تأیید کرد: پایان تولید گوشی‌های گیمینگ لیجن

همان‌طور که در شایعات آمده بود، حالا لنوو در بیانیه‌ای اعلام کرد که رسماً به کار سری گوشی‌های گیمینگ لیجن پایان داده است.

لنوو رسماً تأیید کرد: پایان تولید گوشی‌های گیمینگ لیجن

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجیاتو، لنوو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کسب‌وکار گوشی‌های گیمینگ لیجن این شرکت به کار خود  پایان  داده است. این تصمیم ظاهراً بخشی از استراتژی تجاری بزرگ‌تر آن‌هاست که البته قرار نیست روی سایر محصولات گیمینگ لنوو تأثیر بگذارد.

در چند وقت اخیر گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده کسب‌وکار موبایل‌های گیمینگ لنوو به‌وجود آمده بود. برخی شایعات مدعی بودند که این پروژه تعطیل شده است و حالا این شرکت رسماً شایعات را  تأیید  کرده است. در بیانیه لنوو آمده است:

«لنوو به‌عنوان بخشی از یک تحول تجاری بزرگ‌تر و به‌منظور تحکیم ویترین محصولات گیمینگ خود به تولید گوشی‌های گیمینگ اندرویدی لیجن پایان می‌دهد.»

منتها این شرکت اعلام کرده است که به‌عنوان یکی از پیشگامان بازار دستگاه‌ها و راهکارهای گیمینگ سایر محصولات مرتبط با بازی خود را  حفظ  خواهد کرد. لنوو وعده داده است که همچنان به ارزش‌افزایی در جامعه جهانی گیمینگ ادامه دهد.

با این حساب، سری موبایل‌های لنوو لیجن که اولین مدل آن در سال 2020 معرفی شده بود، رسماً با بازار خداحافظی می‌کند. آخرین محصول این خانواده ظاهراً لیجن Y70 بود که در ماه اوت 2022 از راه رسید، ولی از آن زمان تاکنون هیچ محصول دیگری عرضه نشده بود.

با خروج لنوو از بازار گوشی‌های گیمینگ، شرایط برای طرفداران این محصولات قدرتمند چندان جذاب به‌نظر نمی‌رسد. شیائومی در سمت دیگر بازار با سری  بلک شارک  موفقیت خاصی نداشته است و مشغول به تعدیل نیرو در برخی از تیم‌های خود شده است.

با این اوضاع، تنها گزینه مناسب برای علاقه‌مندان به موبایل‌های گیمینگ محصولات شرکت  ایسوس ROG Phone  است. این شرکت تاکنون گوشی‌های باکیفیتی را از این سری روانه بازار کرده است و توانسته رضایت نسبی مخاطبان خود را جلب کند. ایسوس قرار است در تاریخ 13 آوریل مصادف با 24 فروردین مدل جدید این خانواده یعنی ROG Phone 7 را به بازار عرضه کند.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما