آنر پلی 7T و 7T پرو به طور رسمی معرفی شدند

اقتصاد ۱۰۰ -شرکت آنر در امروز دو گوشی جدید را معرفی کرده که در این مطلب، نگاهی به مشخصات فنی آنها می‌اندازیم.

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،شرکت آنر در امروز از دو گوشی میان رده جدید خود به نام‌های آنر پلی 7T و 7T پرو رونمایی کرد. این دو گوشی از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ استفاده کرده و دارای نمایشگر‌های ۹۰ هرتزی LCD، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری Magic UI 6.1 هستند.

آنر پلی 7T از نمایشگری ۶.۷۴ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس استفاده کرده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن نیز درون ناچ قطره‌ای-شکل بالای نمایشگر قرار گرفته است. در سوی دیگر، نسخه پرو دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع LTPS LCD با رزولوشن فول اچ دل پلاس بوده و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی نیز درون یک پانچ هول قرار دارد. این دو گوشی دارای دوربین‌های اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده که توسط یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شوند.

در بخش باتری، آنر پلی 7T از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی استفاده کرده و در سوی دیگر، آنر پلی 7T پرو دارای یک باتری با ظرفیت کمتر ۴۰۰۰ میلی آمپری است که البته، از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت این دو گوشی، روی دکمه پاور آنها قرار گرفته و خوشبختانه باید گفت که سری آنر 7T، جک ۳.۵ میلی متری هدفون را نیز به همراه دارند.


 

آنر پلی 7T در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، آبی و مشکی روانه بازار می‌شود. قیمت نسخه پایه این گوشی با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، معادل ۱٫۰۹۹ یوآن (حدود ۱۶۰ دلار) بوده و در سوی دیگر، نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱٫۲۹۹ یوآن (حدود ۱۸۹ دلار) به فروش می‌رسد.

آنر پلی 7T پرو نیز در رنگ‌های نقره‌ای، سبز و مشکی در دسترس کاربران قرار گرفته و قیمت نسخه پایه آن با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، معادل با ۱٫۴۹۹ یوآن (حدود ۲۱۸ دلار) است. نسخه دیگر این گوشی نیز که دارای رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت است؛ با قیمت ۱٫۶۹۹ یوآن (حدود ۲۴۷ دلار) به فروش می‌رسد. این دو گوشی از روز ۶ آوریل (۱۷ فروردین) روانه بازار خواهند شد.

درباره میان رده‌های جدید آنر چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما این دو گوشی به نسبت قیمت خود، سخت افزار مناسبی را ارائه می‌دهند یا خیر؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما