اظهار نظر عجیب اسنودن درباره سقوط سهام متا / زاکربرگ مالک چشم های بشریت می شود؟!

با افت شدید سهام متا{فیس بوک} ادوارد اسنودن در توئیتی نوشت 5 سال بعد زاکربرگ صاحب چشمان شما خواهد بود.

اظهار نظر عجیب اسنودن درباره سقوط سهام متا / زاکربرگ مالک چشم های بشریت می شود؟!

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰، با انتشار گزارش مالی متا، سهام این شرکت با افت ۲۴ درصدی روبرو شده و به شدت سقوط کرد.

در حال حاضر سهام این شرکت در هر سهم ۹۷ دلار و ۹۴ سنت فروخته می‌شود.

ادوارد اسنودن با انتشار پستی در این زمینه نوشت درست است که سهام متا سقوط کرده اما این شرکت و زاکربرگ مالک آن ۵ سال آینده مالک چشمان شما خواهد بود.

۵۴۵۴۵۴

وی به طور ضمنی با اشاره به متاورس و سرمایه گذاری زاکربرگ روی آن افزود ۵ سال دیگر او صاحب چشمان شما شده و هر بار که پلک بزنید تبلیغات خود را متوقف می‌کند.

گفتنی است ارزش فیس بوک در سال ۲۰۱۶ حدود ۳۵۰ میلیارد دلار بود که این رقم در ۲۰۲۱ به ۱ تریلیون دلار رسید و حالا دوباره به ۳۵۰ میلیارد دلار رسیده است.

جیم کرامر مجری و تحلیلگر معروف CNBC که ابتدای سال پیش بینی کرده بود سهام فیس بوک افزایش خواهد یافت از تماشاچیان خود عذرخواهی کرد.

۴۵۴۱۱۱۱۱

 

متاورس متا "خوب نیست"

پالمر لاکی، بنیانگذار و سازنده هدست واقعیت مجازی Oculus، که در فیس‌بوک شرکتش را در سال ۲۰۱۴ خریداری کرد، در میان بسیاری از ناظران صنعت است که از پیشنهاد اصلی متاورس این شرکت، Horizon Worlds، تحت تأثیر قرار نگرفته است.

وی این هفته در کنفرانس Tech Live وال استریت گفت: فکر نمی‌کنم محصول خوبی باشد... خوب نیست، سرگرم کننده نیست. (لاکی چند سال پس از تصاحب استارتاپ‌اش از فیس بوک اخراج شد.)

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما