این گوشی قاتل جدید سامسونگ و اپل است

اقتصاد ۱۰۰ - وارث هوآوی – برند آنر – با عرضه گوشی مجیک ۵ پرو مجهز به پشتیبانی کامل از گوگل، دشمن جدید سامسونگ در بازار موبایل شده است. گوشی‌های جدید این برند می‌توانند قاتل بالقوه سامسونگ و اپل باشند.

این گوشی قاتل جدید سامسونگ و اپل است

به گزارش گروه دانش و فناوری، ۴ سال پس از آنکه هوآوی از داشتن سرویس و خدمات گوگل روی گوشی‌های خود منع شد و آمریکا جلوی جاه طلبی‌های این برند را برای تصاحب بازار جهانی گرفت، حالا به نظر می‌رسد فرزند آن یعنی برند آنر، ماموریت خود برای جایگزینی و البته پیشی گرفتن از پدر خود{هوآوی} را شروع کرده است.

نکته مهم اینکه اپل و سامسونگ به راحتی به چالش کشیده شده و آنر مجیک ۵ پرو در بررسی‌های اولیه برتری خوبی نسبت به گلکسی اس ۲۳ اولترا نشان داده است.

حالا گفته می‌شود چه به صورت تصادفی یا عمدی، گوشی جدید مجیک ۵ پرو که بسیار شبیه گوشی هوشمندی است که تحریم آمریکایی مانع از رسیدنش به عظمت جهانی شد، خوش درخشیده و وارث خوبی برای هوآوی پی ۴۰ پرو شده است تا هر دو برند سامسونگ و اپل را به چالش بکشاند.

مجیک ۵ پرو به عنوان اولین پرچمدار اندرویدی الهام گرفته از هوآوی ممکن است بتواند سامسونگ و اپل را دوباره عصبانی کند.

بین سالهای ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ هواوی با محصولاتی مانند پی ۲۰ پرو، میت ۲۰ پرو و پی ۳۰ پرو توانست اپل و سامسونگ را کنار زده و شماره یک جهان شود.

۴۳۶۵۶۵۷۶

به همین خاطر پی ۴۰ پرو تحت تحریم آمریکا قرار گرفت چراکه پی ۳۰ پرو بهترین گوشی اندرویدی جهان شد اما عدم پشتیبانی از گوگل در پر ۴۰ پرو باعث زمین خوردن هواوی شد.

بدین ترتیب طراحی نمادین پی ۴۰ پرو روی مجیک ۵ پرودوباره متولد شده و رویکرد ظاهری بدون حاشیه را به ارث برده است.

طراحی مجیک ۵ پرو از همه طرف به یک اندازه خمیده است و به نظر یک تکه شیشه شناور است که در دست دارید.

صفحه نمایش مجیک ۵ پرو درون خود چیزی شبیه جزیره پویا دارد که در خود قفل باز کن ۳ بعدی جای داده است.

شاید بتوان گفت این قابلیت بعدا باعث شد تا اپل تکامل یافته آن را روی آیفون ۱۴ پرو پیاده سازی کند و در واقع هوآوی پیشگام آن بود و اپل از آن تقلید کرد و حالا روی آنر مجیک ۵ پرو نصب شده است.

از سوی دیگر فناوری پیشگامانه روی باتری پیاده شده که بدون افزایش حجم و وزن، بالاتر از اپل و سامسونگ قرار می‌گیرد.

فناوری جدید باتری سیلیکونی کربنی شاید باعث شود سایر سازندگان از آنر تقلید کنند و دست از باتری سنتی لیتیوم یونی بردارند.

ترفندهای هوش مصنوعی در مجیک ۵ پرو متعدد بوده اما بهترین آن مربوط به بخش دوربین و نحوه کنترل گوشی است.

به لطف ویژگی جدید تشخیص حرکت هوش مصنوعی به نام Motion Capture، گوشی جدید این قابلیت را دارد که به صورت هوشمند بهترین عکس اکشن را در عرض 1.5 ثانیه قبل و بعد از فشار دادن کلید شاتر برای گرفتن عکس انتخاب کند. در عمل، این بدان معنی است که دوربین می‌تواند زمان را به تنهایی - به طور خودکار - ثابت کند.

همچنین کاربر می‌تواند با چشمان خود کنترل صفحه کلید را بر عهده بگیرد و قابلیت همیشه روشن را با تشخیص سه بعدی فعال کند.

 

 

 

منبع: فون ارنا

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 
.
باز