باریکترین حاشیه نمایشگر بازار موبایل از آن آیفون ۱۵ پرو مکس

اقتصاد ۱۰۰ - حاشیه نمایشگر نسل جدید سری پرچمدار اپل تنها برابر با ۱٫۵۵ میلی‌متر خواهد بود.

باریکترین حاشیه نمایشگر بازار موبایل از آن آیفون ۱۵ پرو مکس

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ،حاشیه نمایشگر از آن موارد مهم در طراحی گوشی‌های هوشمند است که باعث جذابیت دوچندان دستگاه می‌شود. در این راستا، تولیدکنندگان گوشی هوشمند در تلاش هستند حاشیه نمایشگر گوشی‌های خود را حداقل برسانند تا توجه اکثریت کاربران را به سوی محصولات تولیدشده جلب نمایند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد رکورد کمترین حاشیه نمایشگر به کار رفته در گوشی‌های هوشمند را به نام خود ثبت کند. 

طبق این گزارش که توسط افشاگری برجسته به نام Ice Universe به اشتراک گذاشته شده است، حاشیه نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس تنها برابر با ۱٫۵۵ میلی‌متر خواهد بود که در مقایسه با حاشیه نمایشگر ۲٫۱۷ میلی‌متری آیفون ۱۴ پرو مکس کاهش قابل توجهی خواهد داشت. در حال حاضر، رکورد باریک‌ترین حاشیه نمایشگر در اختیار شیائومی ۱۳ با حاشیه ۱٫۸۱ میلی‌متری است. گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس از حاشیه نمایشگر ۱٫۹۵ میلی‌متری برخوردار هستند. 

چند هفته پیش نمونه‌هایی از گلس‌ نمایشگر سری آیفون ۱۵ در ویدئویی دیده شد. فردی که در این ویدئو گلس‌های سری آیفون ۱۵ را در دست داشت ادعا کرد حاشیه نمایشگر مدل‌های پرو سری پرچمدار اپل باریک‌تر از نسخه‌های استاندارد و پلاس خواهد بود. به علاوه، رندرهای CAD آیفون ۱۵ پرو نشان ‌داده‌اند این پرچمدار نیز به احتمال زیاد از حاشیه نمایشگر کمتری در مقایسه با نسل قبلی برخوردار خواهد بود. 

شایان ذکر است که براساس این رندرهای CAD، خوشبختانه همه مدل‌های سری آیفون ۱۵ به قابلیت داینامیک آیلند مجهز خواهند بود در حالی که سال گذشته تنها آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس با این قابلیت روانه بازار شدند. البته شایعه شده است که ویژگی ProMotion همچنان منحصرا در اختیار سری آیفون ۱۵ پرو خواهد بود و نسخه‌های استاندارد از نمایشگر ۶۰ هرتزی بهره خواهند برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که یکی دیگر از تغییرات مهم سری آیفون ۱۵ تجهیز مدل‌های آن به درگاه USB-C‌ خواهد بود. به علاوه، قلب تپنده این سری پرچمدار تراشه قدرتمند A17 بایونیک است که در مقایسه با نسخه قبلی خود از قدرت بیشتری برخوردار است. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما