احتمال پشتیبانی نسخه جدید بازی CS:GO از موتور گرافیکی Source Engine 2

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت «والو» (Valve) در نظر دارد نسخه جدید بازی «کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو» (Counter Strike: Global Offensive) را با موتور گرافیکی Source Engine 2 بسازد.

احتمال پشتیبانی نسخه جدید بازی CS:GO از موتور گرافیکی Source Engine 2

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،اخیراً گزارشی منتشر شده که انتظار می‌رود شرکت Valve نسخه جدید بازی CS:GO را با موتور گرافیکی Source Engine 2 تولید کند. این شرکت قصد دارد در نسخه آزمایشی بازی، از داده‌های گرافیکی Source Engine 2 استفاده کند. این خبر برای اولین بار توسط «گیب فالوور»، خالق محتوا در توییتر اعلام شد که شرکت Valve فایل‌های اجرایی Source Engine 2 را در نسخه آزمایشی CS:GO قرار داده است.

پشتیبانی بازی CS:GO از موتور گرافیکی Source Engine 2

 

خبر وجود فایل‌های اجرایی موتور Source Engine 2 در نسخه آزمایشی CS:GO سپس توسط چند خبرگزاری دیگر نیز تایید شد. «پاول جوندیک» معتقد است فایل get_good.exe یک برنامه پایتون است که به همگام‌سازی بیلدها اشاره دارد. تعدادی از کاربران با دقت فایل‌ها را مشاهده و نام Left 4 Dead 3 را در بین فایل‌های مذکور پیدا کردند. این مسئله خبر ساخت قسمت سوم بازی L4D را تایید نمی‌کند. اما مشخص است این بازی معرفی‌نشده از کدهای گرافیکی Source Engine 2 پشتیبانی می‌کند.

شرکت Valve قصد دارد یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی محبوب CS:GO عرضه کند. این بازی اخیراً موفق شد رکورد همزمان بازیکن در پلتفرم Steam را بشکند. این انتظار وجود دارد نسخه جدید بازی CS:GO در ماه‌های آینده از موتور گرافیکی Source Engine 2 پشتیبانی کند. گفته می‌شود نسخه جدید بازی Counter Strike از 128 سرور اختصاصی در زمان عرضه پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، این بازی همچنین دارای یک سیستم matchmaking بهبودیافته است که ورود بازیکنان به بازی‌ها را بدون نیاز به کمک نرم افزارهای مکمل مانند FACEIT یا ESEA آسان‌تر می‌کند. البته تعدادی از خبرنگاران اعتقاد دارند نسخه جدید تحت عنوان Counter Strike 2 در ماه مارس در دسترس کاربران پلتفرم Steam قرار گیرد. بازی CS:GO هم‌اکنون برای کاربران پلتفرم Steam قابل دریافت است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما