ویدئو مقایسه سرعت گلکسی اس ۲۳ اولترا با آیفون ۱۴ پرو مکس

اقتصاد ۱۰۰ - در این، مقایسه سرعت گلکسی اس 23 اولترا با آیفون 14 پرو مکس – Galaxy S23 Ultra vs iPhone 14 Pro Max را ببینید. کدام گوشی سریع‌تر است؟

ویدئو مقایسه سرعت گلکسی اس ۲۳ اولترا با آیفون ۱۴ پرو مکس

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از گجت نیوز، گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند تاریخ است. این مدل با دوربینی قدرتمند، قدرت پردازشی بالا، طراحی جذاب و قابلیت‌های کاربردی می‌تواند لقب بهترین گوشی حال حاضر را به دست بیاورد اما در این مسیر،ِ یک رقیب بزرگ از کوپرتینو دارد. در این مطلب گجت نیوز، ما سراغ مقایسه سرعت گلکسی اس ۲۳ اولترا با آیفون ۱۴ پرو مکس می‌رویم. با ما همراه باشید.

مقایسه گلکسی اس ۲۳ اولترا با آیفون ۱۴ پرو مکس

امسال رقابت میان سامسونگ و اپل از همیشه جذاب‌تر شده و شاید فقط با توجه به علاقه شخصی بتوان به یکی از این دو مدل لقب بهترین گوشی سال را داد. البته با توجه به دردسرهای عجیب و غریب رجیستری آیفون ۱۴ پرو مکس در ایران، حداقل برای کاربران ایرانی گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا گزینه مناسب‌تری باشد.

ویدئو مقایسه عملکرد گوشی های آیفون ۱۴ پرو مکس اپل و گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ نشان‌دهنده رقابت کاملا نزدیک این دو گوشی است. در برخی از بازی‌ها و برنامه‌ها، گوشی کره‌ای سریع‌تر لود می‌شود و در برخی دیگر، پرچمدار اپل سرعت بالاتری دارد.

با توجه به این ویدئو، نظر شما درباره عملکرد پرچمدارهای جدید سامسونگ و اپل چیست؟ بدون در نظر گرفتن مشکلات ریجیستری و قیمت بسیار بالاتر گوشی‌های اپل در مقایسه با گوشی‌های سامسونگ در ایران، شما سراغ کدام مدل می‌روید؟

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا کسی پرسپولیس و استقلال را نمی‌خرد؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:قیمت طلا و سکه در معاملات امروز بر خلاف افزایش اونس جهانی…

اخبار سلامت

سینما در سینما