خودروی برقی شیائومی در نیمه اول ۲۰۲۴ به تولید انبوه خواهد رسید

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت شیائومی چند وقتی است که در حال توسعه اولین خودروی برقی خودش است. حالا اولین خبرها از زمان عرضه این خودرو به گوش می‌رسد.

خودروی برقی شیائومی در نیمه اول ۲۰۲۴ به تولید انبوه خواهد رسید

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،با وجود همه چالش‌ها و سختی‌ها، بخش خودرو در شرکت شیائومی دارد با سرعتی بیشتر از انتظار پیش می‌رود. این موضوع توسط Lei Jun، مدیرعامل این بخش از کمپانی شیائومی هم تایید شده که گفته آزمایش‌های زمستانی اولین خودروی شیائومی پشت سر گذاشته شده و با سرعت خوبی پیش می‌رود.

او همچنین افزوده که طبق برنامه، قرار است تولید انبوه خودروی این شرکت در نیمه اول ۲۰۲۴ شروع شود. تا به امروز این شرکت بیشتر از ۴۳۳ میلیون دلار در این بیزنس سرمایه گذاری کرده و تیم تولید خودروی این شرکت آنقدر بزرگ شده که حالا بیشتر از ۲۳۰۰ نفر روی اولین خودروی شیائومی در حال کار هستند.

نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر از ۲٫۸ میلیارد دلار برای امسال تعریف شده و هدف این است که تا ۵ سال بعد هم ۱۴ میلیارد دلار دیگر در این پروژه سرمایه‌گذاری شود.

در رویداد سرمایه‌گذاران شرکت، مدیرعامل این مجموعه همچنین پیشنهاد داد که شیائومی در بخش روباتیک هم سرمایه‌گذاری کند زیرا تکنولوژی‌های مرتبط با روباتیک در حوزه خودرو و مخصوصا فناوری‌های خودران، می‌تواند کاربردی و مهم باشد.

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا کسی پرسپولیس و استقلال را نمی‌خرد؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:قیمت طلا و سکه در معاملات امروز بر خلاف افزایش اونس جهانی…

اخبار سلامت

سینما در سینما