نخستین تصاویر از شیائومی می بند ۸ منتشر شدند

اقتصاد ۱۰۰ - به تازگی شاهد افشای تصاویری از نسل جدید دست‌بند‌های هوشمند و محبوب شیائومی، یعنی می بند ۸ هستیم.

نخستین تصاویر از شیائومی می بند ۸ منتشر شدند

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از جی اس ام ،سری دست‌بند‌های هوشمند می بند شیائومی، از محبوبیت بسیاری بین کاربران برخوردار بوده و با قیمتی مناسب، امکانات بسیاری را در اختیار آنها قرار می‌دهند. نسل فعلی این دست‌بند‌های یعنی شیائومی می بند ۷، در اواسط سال ۲۰۲۲ روانه بازار شده و به نظر می‌رسد که نسل بعدی آن، در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.

خبرگزاری The Go Android به تازگی تصاویری از دست‌بند هوشمند شیائومی می بند ۸ را به دست آورده که با نام اسمارت بند ۸ نیز شناخته می‌شود. طراحی کلی این دستگاه، تفاوت‌های چندانی با نسل پیشین ندارد؛ اما در بخش بند آن شاهد طراحی جدیدی هستیم.

شیائومی در این نسل از دست‌بند‌های هوشمند خود، از یک بند دو تکه استفاده کرده و دیگر به رسم سابق، خبری از بندی یک تکه نیست. متاسفانه، جزئیات بیشتری درباره این محصول منتشر نشده و تنها می‌دانیم که باتری آن، ۳.۸۷ ولتی بوده و بلوتوث نسخه ۵.۱ را به همراه دارد. لازم به ذکر بوده که نسل پیشین این دست‌بند یعنی می بند ۷، به همراه بلوتوث ۵.۲ روانه بازار شد و استفاده از نسخه‌ای قدیمی‌تر از بلوتوث در این دستگاه، عجیب به نظر می‌رسد.

این محصول به احتمال زیاد در اواسط سال ۲۰۲۳ عرضه شده و ویژگی‌هایی چون سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون، ردگیری خواب، امکان ردگیری بیش از ۱۰۰ ورزش متفاوت و ... را به همراه خواهد داشت. قیمت شیائومی می بند ۸ هنوز مشخص نیست؛ اما به احتمال زیاد، با محصولی در رده قیمتی مشابه نسل پیشین روبرو هستیم که در بازار جهانی، معادل با حدود ۶۰ دلار بود.

درباره طراحی نسل جدید دست‌بند‌های هوشمند شرکت شیائومی چه فکر می‌کنید؟ آیا تا به حال از این محصولات استفاده کرده‌اید؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما