با چت‌بات بینگ می‌توانید غذا بپزید و شطرنج بازی کنید

اقتصاد ۱۰۰ -مایکروسافت روزبه‌روز افراد بیشتری را دعوت میکند تا هوش مصنوعی بینگ چت را آزمایش کنند.

با چت‌بات بینگ می‌توانید غذا بپزید و شطرنج بازی کنید

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از سخت افزارمگ ، هربار متوجه می‌شویم که این چت‌بات چه کارهای جالبی را می‌تواند انجام دهد. در ادامه به معرفی برخی از قابلیت‌ های شگفت‌انگیز بینگ از جمله مشارکت در بازی شطرنج می‌پردازیم.

بازی شطرنج بینگ

تا به امروز گزارش‌های مختلفی درمورد این ویژگی منتشر شده‌است و احتمالاً تا حدودی با آن آشنا هستید. اگر از چت‌بات بخواهید که چیزی بکشد یا تصویر چیزی را به شما نشان دهد، می‌تواند اثر هنری ASCII ایجاد کند. گفتنی است که اثر هنری بینگ از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار نخواهد بود. این اثر درمقایسه با آنچه در طول سال‌ها از سایر آثار هنری ASCII دیده‌ایم ضعیف‌تر ظاهر می‌شود. اما امیدواریم که این ویژگی در نسخه‌های جدید چت‌بات بهبود یابد.

بینگ می‌تواند دستور‌العمل‌های جدیدی برای آشپزی ارائه دهد. کاربری در ردیت تأیید می‌کند که بینگ قادر است براساس مواد‌غذایی موجود در خانه، دستور پخت غذای مرتبط با آن‌ها را صادر کند. این قابلیت باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. علاوبراین، با این ویژگی حتی اگر مقدار محدودی مواد اولیه دردسترس دارید دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه نخواهید داشت.

یکی از کاربران ردیت موفق شد که از طریق برخی پرس‌و‌جوهای مبتکرانه بینگ را برای انجام بازی شطرنج فریب دهد. شاید مایکروسافت باید در آینده راهکاری مستقیم برای اجرای بازی شطرنج با هوش مصنوعی خود در چندین سطح دشواری ارائه دهد.

یکی از کاربران ردیت با بینگ چت مشغول صحبت در مورد سال 2001 در یک تاپیک توییتری شد. او از بینگ چت خواست تا فیلمی را براساس بلیط‌های Jira برایش روایت کند. نتیجه‌ کار بسیار سرگرم‌کننده بود؛ زیرا چت‌بات فیلم را برای او روایت کرد. کاربر مذکور تصمیم گرفت با درخواست از بینگ چت برای ایجاد یک روایت Jira براساس پارک ژوراسیک به گفتگو ادامه دهد. او همین کار را با Star Wars: Episode IV A New Hope نیز تکرار کرد و با واکنش‌های مشابهی مواجه شد.

یکی دیگر از کاربران ردیت کشف کرد که در برخی شرایط، بینگ می‌تواند به برخی از برنامه‌های آفیس مانند ورد، اکسل و پاورپوینت دسترسی داشته باشد. برای مثال، می‌توانید صفحه‌ گسترده اکسل ایجادشده توسط این چت‌بات را پس از ارائه فهرستی از ارقام دانلود کنید. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که دسترسی بینگ به این برنامه محدود است و نمی‌تواند میکروهای پیشرفته‌تری را مدیریت کند. با قابلیت‌های فعلی چت‌بات نمی‌توان کارهایی مانند ایجاد انیمیشن یا انتقال آن به اسلایدها برای ارائه پاورپوینت انجام داد. بنابراین اگر مایکروسافت دسترسی‌ به ویژگی‌های پیشرفته‌تر آفیس را به بینگ اضافه کند، عالی خواهد شد. در‌حال‌حاضر نیز شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت دقیقاً روی قابلیت موردبحث متمرکز است. مواردی که در این مطلب به آنها اشاره کردیم، تنها برخی از ویژگی‌ها و اکتشافات جالب‌توجهی هستند که کاربران هنگام آزمایش بینگ متوجه آنها شدند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما