تولد یک بره با شش پا در آلمان [+فیلم]

اقتصاد ۱۰۰ - تولد یک بره با شش پا در آلمان جهان را در شگفتنی فرو برد. اما علت بوجود آمدن دو پای اضافه در این بره چیست؟

تولد یک بره با شش پا در آلمان [+فیلم]

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از تکراتو، ویدئوی تولد یک بره با شش پا در آلمان در رسانه‌ها و فضای مجازی وایرال شده است. آنطور که تحقیقات نشان داده، این بره به یک نوع ویروس به‌نام Schmallenberg مبتلا شده که در واقع از طریق حشرات وارد بدن مادر این بره شده‌اند و در نهایت موجب این اختلالی شده‌اند.

تولد یک بره با شش پا در آلمان خبرساز شد

کارشناسان بر این باورند که دالی شش پا به دنیا آمده است و دلیل آن ویروس موسوم به Schmallenberg است که توسط حشرات منتقل می شود. هنگامی که گوسفند حامله آلوده می‌شود، ویروس می‌تواند وارد رحم شود و متعاقباً باعث ایجاد ناهنجاری در جنین شود. ویدئوی تولد این بره با شش پا در تورگاو آلمان را ببینید:

 

ویروس اشمالنبرگ (Schmallenberg) یک نوع ویروس RNA دار تک‌رشته‌ای است که برای اولین‌بار در ماه‌های آگوست و اکتبر سال 2011 دیده شده است. این ویروس در بدن حیوانات نشخوارکننده مانند گوسفند، شتر و … که آبستن هستند رشد کرده، وارد رحم مادر شده و منجر به تولد بره‌ای با اختلالت متقاوت مانند اختلالات حرکتی یا مانند این بره، چند دست و پا می‌شود.

 

همانطور که گفتیم این ویروس برای اولین‌بار در سال 2011 دیده شده که با علائم تب، افت 50درصدی تولید شیر، اسهال و کاهش وزن در تعدادی از گاوداری‌های آلمان و هلند مشاهده شده است.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز