امکان تبدیل مستقیم عکس به استیکر با یک ضربه در واتساپ عرضه شد

اقتصاد ۱۰۰ - در بروزرسانی جدید واتساپ، امکان تبدیل مستقیم عکس به استیکر با یک ضربه فراهم شده است.

امکان تبدیل مستقیم عکس به استیکر با یک ضربه در واتساپ عرضه شد

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از تکراتو، جدیدترین آپدیت واتساپ در iOS قابلیت جذابی را در اختیار دارندگان محصولات اپل قرار داده است. این قابلیت به کاربر این امکان را می‌دهد تا تصاویر مدنظر خود را به سادگی هرچه تمام‌تر به استیکر بدل کند. بدین ترتیب و با این قابلیت، دیگر کاربران برای ساخت استیکر از تصاویر نیازی به اپلیکیشن‌های شخص ثالث ندارند. این ویژگی با پشتیبانی از یک API رسمی در iOS 16 امکانپذیر شده است.

امکان تبدیل مستقیم عکس به استیکر با یک ضربه

نسخه 23.7.75 واتساپ در آیفون با بهبودهای جالب توجه و ویژگی‌های جدیدی منتشر شده است. از جمله این ویژگی‌های جدید که می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد باید به امکان درگ دراپ‌ تصاویر،ویدیوها و اسناد از برنامه‌های دیگر به گفتگوهای واتساپی اشاره کرد که اشتراک‌گذاری آن‌ها را بسیار آسان‌تر می‌کند. کاربران iOS 16 همچنین به یک قابلیت جذاب دیگر دسترسی دارند و آن امکان تبدیل مستقیم هکس به استیکر با یک ضربه است.

با این ویژگی‌، کابران می‌توانند سوژه مدنظرشان را از تصاویر استخراج کرده و مستقیم در گفتگوها استفاده کنند. بدین ترتیب یک استیکر ویژه از آن تصویر ساخته می‌شود. پس از درج تصویر واتساپ به طور کاملا خودکار آن را به استیکر بدل می‌کند و به مجموعه استیکرهای کاربر اضافه می‌کند. گرچه شاید این ویژگی از چندی پیش در دسترس برخی کاربران قرار گرفته باشد، اما حالا تمام کاربران iOS 16 می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

امکان تبدیل مستقیم عکس به استیکر با یک ضربه در واتساپ عرضه شد

یکی از مزیت‌های بروزرسانی جدید واتساپ این است که تجربه‌ی کاربری یکپارچه‌تری را ارائه می‌دهد. پیش‌از این افراد برای ساخت استیکرهای سفارشی مجبور بودند از برنامه‌های شخص‌ثالث استفاده کنند. اکنون با قابلیت ایجاد استیکر داخلی واتساپ می‌توان این‌کار را به‌طور مستقیم داخل پیام‌رسان انجام داد. انتظار می‌رود تنظیمات پیشرفته‌تر برای این ابزار با آپدیت‌های بعدی دردسترس قرار گیرد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برای استفاده از قابلیت تبدیل تصویر به استیکر در واتساپ باید این اپلیکیشن را به جدیدترین نسخه‌ی منتشر شده، به‌روزرسانی کنید.

انتهای پیام

منبع : تکراتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز