۵ حیوانی که همیشه خیال می‌کردید آرام هستند اما بسیار خطرناکند + عکس

اقتصاد ۱۰۰ - ۵ حیوان هستند که اگر نامشان را ببریم در وهله اول خیال می‌کنید بسیار مهربان و آرام هستند اما در واقع بسیار هم خطرناک هستند.

۵ حیوانی که همیشه خیال می‌کردید آرام هستند اما بسیار خطرناکند + عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری، شاید شما هم باورتان نشود که خرس پاندا یکی از آنهاست که بسیار هم خطرناک است، علی رغم هزاران فیلم درباره مهربان بودن آنها نشان داده شده است اما به هر حال آنها خرس هستند و با توجه به در نظر گرفتن وزن شان، پنجه و نیز تیز با قدرت بالا، باید مراقبشان بود.

Untitled-13

 

حیوان بعدی که اصلا فکرش را نمی‌کنید قوی زیبا است که حیوانی بسیار تهاجمی بوده و خصوصا نسبت به سایر اعضای گونه خود بسیار تندخو است. آنها با تمام توان از لانه دفاع کرده و حتی در سرعت بالا حین پرواز دیده شده است که به انسان حمله می‌کنند و باعث سقوط انسان در آب می‌شوند.

۷۶۸۷۶

 

سگ آبی هم که بعضا به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌شود، خطرناک است و نگهداری از آنها آسان هم نیست. وقتی فردی زیستگاه طبیعی آنها را مختل می‌کند، تهاجمی می‌شوند و وقتی حمله می‌کنند بسیار خطرناک ظاهر شده و دندانهای بسیار تیزی دارند که بدن فرد را سوراخ می‌کند و منجر به خونریزی می‌شود. بدین ترتیب به راحتی به انسان هاری را منتقل می‌کنند.

۸۵۴۶۵

 

 

چشم گرد تنبل {اسلو لوریس} حیوانی است از گونه«خیس بینیان» که بی آزار به نظر می‌رسد اما غدد سمی در سطح آرنج دارد که اگر لیسیده شود می‌تواند نیش‌هایش را با آن سمی کند. بنابراین به این حیوان فقط نگاه کنید و دست نزنید.

۳۴

 

 

 

دلفین به طور کلی برای انسان خطرناک نیست اما اگر بخواهید آنها را لمس کنید ممکن است با دم خود ضربه بزنند. حتی ممکن است روی شما جهش کرده و با پوزه خود ضربه بزنند. حای گاهی اوقات بدون دلیل حمله می‌کنند. دلفین‌ها حیله گر بوده و هنگام شکار خود را دایره‌ای کرده و یکی برای صدی شنا کرده و با دم خود شن و گل کف را به حرکت درآورده و از فرار ماهیان کوچک جلوگیری می‌کنند تا صیدشان کنند.

۵۴۶

 

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما