آنر با یک باتری سیلیکون کربن جدید، شارژدهی گوشی‌ها را دگرگون می‌کند

اقتصاد ۱۰۰ - شرکت آنر موفق به دستیابی به باتری سیلیکون کربن شده است که ظرفیت بیشتری از باتری‌های لیتیومی داشته و شارژدهی گوشی‌ها را دگرگون خواهد کرد.

آنر با یک باتری سیلیکون کربن جدید، شارژدهی گوشی‌ها را دگرگون می‌کند

به گزارش گروه دانش و فناوری و به نقل از گجت نیوز، سرعت پیشرفت اکثر بخش‌های گوشی‌های هوشمند خیلی بالا است. هر سالی که می‌گذرد شاهد تغییرات چشمگیری در تراشه‌ها، نمایشگرها و دوربین گوشی‌ها هستیم. اما کمتر شاهد افزایش ظرفیت باتری گوشی‌ها هستیم و سرعت پیشرفت در این بخش حلزونی است. شرکت چینی آنر توانسته یک راهکار برای آن پیدا کند. راهکار آن‌ها هم یک باتری سیلیکون کربن جدید است که برای نخستین بار در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

باتری‌های مبتکرانه آنر، ظرفیت باتری گوشی‌ها را افزایش می‌دهند

این فناوری باتری ۱۲.۸ درصد چگالی انرژی بالاتری نسبت به باتری‌های لیتیومی فعلی دارد که از گرافیت برای یکی از الکترودها استفاده می‌کنند. به‌طور مثال در حال حاضر آنر مجیک ۵ پرو از یک باتری استاندارد ۵،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. اگر به‌جای آن از یک باتری سیلیکون کربن استفاده می‌کرد، می‌تواند ظرفیت بالاتر ۵،۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی را ارائه کند.

باتری سیلیکون کربن آنر

جرج ژائو، مدیرعامل آنر که در کنفرانس MWC 2023 بارسلونا شرکت کرده بود، طی مراسمی از این باتری رونمایی کرد و نمودارهایی را هم به‌نمایش گذاشت که نشان می‌دهد چگونه این باتری‌های جدید می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند و جایگزین باتری‌های لیتیومی فعلی شوند. یک باتری استاندارد بعد از کاهش ولتاژ به ۳.۵ ولت، مقدار زیادی از ظرفیت خودش را از دست می‌دهد. در اینجا، باتری مبتکرانه آنر بعد از اینکه ۳.۵ ولت را از دست می‌دهد، ۲۴۰ درصد ظرفیت بیشتری نسبت به باتری‌های استانداردخواهد داشت که می‌تواند باعث بهبود کلی ۱۲.۸ درصدی آن شود.

باتری سیلیکون کربن آنر باتری سیلیکون کربن آنر

آنر مجیک ۵ پرو در چین با یک باتری سیلیکون کربن عرضه می‌شود

کمپانی Honor قصد دارد گوشی پرچمدار آنر مجیک ۵ پرو را با یک باتری ۵،۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی که از فناوری جدید Silicon-Carbon بهره می‌برد، وارد بازار چین کند. اما نسخه بین‌المللی آن از یک باتری لیتیومی استاندارد ۵،۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما