ریلمی داینامیک آیلند را به دنیای اندروید می‌آورد

اقتصاد ۱۰۰ - تصویری فاش شده ادعا می‌کند ریلمی در حال توسعه قابلیتی مشابه داینامیک آیلند اپل است.

ریلمی داینامیک آیلند را به دنیای اندروید می‌آورد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام ، از زمانی که اپل قابلیت داینامیک آیلند را با عرضه گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس به کاربران معرفی کرد، انتظار می‌رفت تولید‌کنندگان گوشی‌های اندرویدی نیز دست به کار شوند و گوشی‌های مجهز به این قابلیت جذاب را رونمایی کند. قابلیت داینامیک آیلند که در نسخه‌های پرو سری آیفون ۱۴ به کار رفته است به لطف ویژگی‌های نرم‌افزاری متنوع خود موفق شد توجه طیف گسترده‌ای از کاربران را به خود جلب کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد ریلمی به اولین برندی بدل خواهد شد که قابلیت‌ داینامیک آیلند را در یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کند. 

طبق این گزارش، تصاویری از اسناد داخلی برند ریلمی لو رفته است که گوشی جدید این برند چینی را با قابلیت داینامیک آیلند نشان می‌دهد. همانطور که در تصاویر مشخص است، ابعاد داینامیک آیلند گوشی ریلمی به نظر عریض‌‍تر از نمونه مشابه آن در سری آیفون ۱۴ پرو خواهد بود. این گزارش ادعا می‌کند گوشی حاضر در تصویر در طی رویداد کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد. در تصاویر فاش شده شارژ SuperVOOC گوشی ریلمی در داینامیک آیلند نمایش داده شده است. 

شایان ذکر است که گوشی حدید ریلمی احتمالا متعلق به سری میان‌رده C‌ خواهد بود چرا که مدیرعامل این برند چینی قبلا نیز به طور غیر مستقیم اشاره کرد بود یک گوشی متعلق به خانواده ریلمی C از ناچ کپسولی‌شکل بهره خواهد برد. قبلا شایعه شده بود که هواوی نیز در حال توسعه قابلیتی مشابه داینامیک آیلند اپل است ولی حالا به نظر می‌رسد ریلمی اولین برند اندرویدی خواهد بود که قابلیت ذکر شده را با محصول جدید خود عرضه می‌کند. 

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست آیا ویژگی داینامیک آیلند ریلمی با نرم‌افزارهای تردپارتی سازگار خواهد بود و یا تنها برای نمایش تسک‌های سیستمی مانند شارژ، پخش آهنگ و نمایش پیام به کار خواهد رفت. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما