عکس های واقعی آیفون ۱۵ را با پورت USB-C و جزیره پویا در اینجا ببینید

اقتصاد ۱۰۰ - یک کاربر در توییتر عکس های واقعیت آیفون ۱۵ اپل – iPhone 15 را منتشر کرده که دو چیز مهم را تأیید می‌کند: پورت USB-C‌ در زیر آن و یک جزیره پویا در بالای نمایشگر.

عکس های واقعی آیفون ۱۵ را با پورت USB-C و جزیره پویا در اینجا ببینید

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، هنوز فاصله زیادی تا فصل پاییز و رونمایی از گوشی‌های خانواده iPhone 15 اپل باقی‌مانده است. اما از همین حالا شاهد انتشار گزارش‌ها و تصاویری از این محصولات در دنیای واقعی هستیم. هفته گذشته یک افشاگر عکسی از آیفون ۱۵ پرو را در دنیای واقعی منتشر کرد. حالا همین کاربر عکس های واقعی آیفون ۱۵ معمولی را منتشر کرده که حضور جزیره پویا یا همان داینامیک آیلند در بالای نمایشگر این دیوایس را تأیید می‌کند.

جزیره پویا، یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بود. قابلیتی که در نسخه‌های ارزان قیمت‌تر معمولی و پلاس این خانواده وجود نداشت. اما حالا به نظر می‌رسد که استقبال خوب کاربران از این ویژگی باعث شده تا اپل آن را به دو گوشی ارزان‌تر نسل بعدی خودش هم اضافه کند.

عکس های واقعی آیفون ۱۵

عکس‌هایی که این افشاگر با نام کاربری URedditor منتشر کرده، کیفیت بسیار پایینی دارند، اما جزئیات بسیار مهمی را فاش می‌کنند. یکی از آن‌ها حضور جزیره پویا در بالای نمایشگر گوشی است.

عکس های واقعی آیفون ۱۵

جزیره پویا به‌کاربران اجازه می‌دهد بدون آنکه نیاز به کشیدن پایین سایه نوتیفیکیشن‌ها باشد، بتوانند نوتیفیکیشن‌ها و Live Activities را مستقیماً دور بریدگی مربوط به دوربین سلفی گوشی مشاهده کنند. اگر این عکس واقعی باشد، خبر خوبی برای طرفداران اپل است که بودجه کافی برای خرید مدل‌های پرو را ندارند، ولی عاشق و شیفته داینامیک آیلند شده‌اند.

اما عکس دیگری که این افشاگر منتشر کرده، یک پورت USB-C را در زیر گوشی اپل به‌نمایش می‌گذارد. این پورت قرار است جایگزین درگاه لایتنینگی شود که از اولین نسل آیفون، در زیر بدنه گوشی‌های این شرکت قرار دارد و شارژ و انتقال داده‌ها از طریق آن انجام می‌شود.

عکس های واقعی آیفون ۱۵

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، می‌دانید که اتحادیه اروپا، شرکت اپل را ملزم کرده تا پورت شارژ‌ اختصاصی لایتنینگ را با پورت فراگیر USB-C جایگزین کند. طبق قوانین وضع شده توسط این اتحادیه، تمام گوشی‌های هوشمند در جهان از سال ۲۰۲۴ موظف به استفاده از این درگاه مدرن هستند و به‌نظر می‌رسد سری iPhone 15 نیز جزو آن‌ها خواهند بود.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما