مایکروسافت بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی را به موبایل و اسکایپ آورد

اقتصاد ۱۰۰ - مایکروسافت امروز چت‌بات خود را برای اپ بینگ و اج در اندروید و iOS عرضه کرد و آن را در اختیار کاربران اسکایپ قرار داد.

مایکروسافت بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی را به موبایل و اسکایپ آورد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از دیجیاتو، حدود دو هفته پس از عرضه نسخه جدید موتور جستجوی بینگ در دسکتاپ که از یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند، حالا مایکروسافت می‌گوید بینگ جدید در اپلیکیشن موبایل Bing و مرورگر اج در اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است. این اپلیکیشن‌ها اجازه می‌دهند حتی با فرمان‌های صوتی با چت‌بات بینگ حرف بزنید. همچنین، مایکروسافت اکنون اجازه می‌دهد از این چت‌بات در اپ اسکایپ بهره بگیرید.

مایکروسافت امروز در خبری اعلام کرد که  اپلیکیشن موبایل بینگ  و  مرورگر موبایل اج  در هر دو پلتفرم بزرگ گوشی‌های هوشمند از چت‌بات این شرکت بهره می‌برند. در موبایل می‌توانید به‌جای تایپ‌کردن سؤالات خود از فرمان‌های صوتی استفاده کنید و به این شکل با چت‌بات مایکروسافت حرف بزنید.

از چت‌بات بینگ مایکروسافت در اسکایپ استفاده کنید

بااین‌حال، نکته غافل‌گیرکننده‌تر اضافه‌شدن بینگ چت به  اسکایپ  است. این اپلیکیشن حالا به کاربران خود اجازه می‌دهد تا هوش مصنوعی مایکروسافت را به صفحات گفت‌وگو اضافه کنند و از اطلاعات آن کمک بگیرند. گفتنی است که اسکایپ ظاهراً 36 میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

در آپدیت جدید اسکایپ (که فعلاً در حالت پیش‌نمایش است)، می‌توانید با فرمان  Bing@  به چت‌بات بینگ دسترسی داشته باشید و سؤالات خود را در صفحه چت از این هوش مصنوعی بپرسید. مایکروسافت می‌گوید برای استفاده از بینگ چت در اسکایپ می‌توانید تعیین کنید که پاسخ‌ها به‌صورت  فهرست‌وار، متن معمولی یا پاسخ ساده‌شده  ارائه شوند.

آپدیت اپلیکیشن‌های موبایل بینگ و اج نکته خاصی ندارد. منتها استفاده از فرمان‌های صوتی می‌تواند به کمک برخی از کاربران بیاید. سخنگوی مایکروسافت می‌گوید بینگ می‌تواند پاسخ‌ها را هم با کمک  فناوری تبدیل متن به صوت  این شرکت برای شما بخواند. بااین‌وجود، مشخص نیست که صدای این هوش مصنوعی چگونه خواهد بود. مایکروسافت در سال‌های اخیر پروژه کورتانا را رها کرده است و بینگ هم تأکید می‌کند که دستیار صوتی نیست.

انتهای پیام
منبع : دیجیاتو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما