آنر مجیک ۵ پیش از معرفی در گیک‌بنچ دیده شد

اقتصاد ۱۰۰ - در امروز شاهد افشای نتایج کسب شده توسط گوشی آنر مجیک ۵ در بنچمارک گیک‌بنچ هستیم که ما را با مشخصات کلیدی این محصول آشنا می‌کند.

آنر مجیک ۵ پیش از معرفی در گیک‌بنچ دیده شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از جی اس ام ،شرکت آنر قصد این را داشته که طی رویداد MWC بارسلونا، از سری جدید پرچمداران خود با نام‌های آنر مجیک ۵ و مجیک ۵ پرو رونمایی کند. در امروز، شاهد قرار گرفتن نتایج نسخه معمولی این سری در دیتابیس بنچمارک محبوب گیک‌بنچ هستیم که برخی از مشخصات کلیدی آن را تایید می‌کند.

این گوشی که با شماره مدل PGT-AN00 در گیک‌بنچ قرار گرفته است؛ از چیپست کوالکام اسپدراگون ۸ نسل دوم استفاده کرده و ۱۲ گیگابایت حافظه رم را نیز به همراه دارد. آنر مجیک ۵ موفق شده تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۱٫۴۱۱ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۴٫۵۸۴ را به خود اختصاص دهد.

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۳ بوده و به احتمال زیاد، جدیدترین نسخه از رابط کاربری آنر یا همان Magic UI را نیز به همراه دارد. شایعات پیشین، به استفاده این گوشی از دوربین‌های چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری اشاره می‌کردند.


 

آنر مجیک ۵، از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کرده و در سوی دیگر، نسخه پرو سرعت شارژ بالاتر ۱۰۰ واتی را دارد. این شرکت در روز ۲۷ فوریه (۸ اسفند) و طی رویداد MWC بارسلونا، از گوشی‌های آنر مجیک ۵ و مجیک ۵ پرو رونمایی خواهد کرد.

درباره مشخصات سخت افزاری و امتیازات دریافت شده توسط پرچمدار جدید آنر چه فکر می‌کنید؟ آیا این دو گوشی، نظر شما را به خود جلب کرده و یا در بین پرچمداران اندرویدی، گزینه‌های دیگری را ترجیح می‌دهید؟

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما