حمایت همه‌جانبه‌ از پلتفرم‌های داخلی در سخنان وزیر ارتباطات

اقتصاد ۱۰۰ -«عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد کسب و کارها و اعلامیه‌های خدماتی در پیام‌‌رسان‌های داخلی افزایش یافته و به‌زودی قابلیت «اینترکانکشن» به پلتفرم‌های داخلی اضافه می‌شود.

حمایت همه‌جانبه‌ از پلتفرم‌های داخلی در سخنان وزیر ارتباطات

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازسخت افزارمگ ،«عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌های داخلی اعلام کرد وزارت ارتباطات حمایت همه‌جانبه‌ای از پلتفرم‌های داخلی می‌کند. او گفت وزارت ارتباطات تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا از پلتفرم‌های داخلی حمایت کند تا آن‌ها به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیازهای مردم باشند.

او تاکید کرد پلتفرم‌های داخلی باید وارد میدان رقابت با پلتفرم‌های خارجی شوند. «زارع پور» در این باره خاطرنشان کرد:

در سایر حوزه‌ها و در طول سال‌های اخیر، به غیر از حوزه پیام رسان‌های شبکه‌های اجتماعی، ما سکو و پلتفرم‌های بومی خود را ارائه می‌دهیم و مردم در این بخش سکوهای خارجی را نمی‌شناسند. این نشان می‌دهد که ظرفیت‌های خوبی در این بخش در داخل کشور وجود دارد.

«زارع پور» در ادامه افزود پیام‌‌رسان‌های داخلی مانند «روبیکا»، «سروش»، «بله» و «ایتا» آماده پذیرایی از همه مردم ایران هستند. البته لازم به ذکر است وزارت ارتباطات زیرساخت‌های لازم برای فعالیت مستمر پلتفرم‌های مذکور را فراهم کرده است.

افزایش کسب و کارها در پیام‌رسان‌های داخلی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه پیرامون یکی از اقدامات جدید این وزارت‌خانه صحبت کرد. او اعلام کرد وزارت ارتباطات در حال آماده‌سازی قابلیت «اینترکانکشن» برای کاربران ایرانی است. کاربران با این قابلیت می‌توانند پیام‌های بین پلتفرم‌های داخلی را بدون مشکل با یکدیگر رد و بدل کنند. او تاکید کرد این قابلیت تا پایان سال در پلتفرم‌های داخلی اجرایی می‌شود.

«عیسی زارع پور» در راستای انتقال کسب و کارها و اعلامیه‌های خدماتی به پیام‌رسان‌های داخلی گفت:

اکنون بیش از 60 درصد از مردم و کسب و کارهایشان به پیام‌رسان‌های داخلی وارد شده‌اند و از این پیام‌رسان‌ها استفاده می‌کنند.

او همچنین به افزایش درآمد شرکت ملی پست برای جابجایی حجم مرسولات مردم به عنوان یک شاخص قابل اتکا در زمینه رونق کسب و کارها در پیام‌رسان‌های داخلی اشاره کرد و گفت این شاخص نه تنها به حالت گذشت برنگشته، بلکه روند صعودی را نیز طی کرده است. «زارع پور» تایید کرد 70 درصد کسب و کارهای اینترنتی کالامحور هستند. عمده محصولات فروخته‌شده از اینترنت از طریق شرکت ملی پست ایران ارسال می‌شود. این شاخص نشان می‌دهد که کسب و کارهای مردم در پلتفرم‌های داخلی رونق یافته است.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما