قفل درب هوشمند شیائومی M20 با تنظیم خودکار زاویه دید معرفی شد

اقتصاد ۱۰۰ - قفل درب هوشمند شیائومی M20 با مشخصاتی نظیر نمایشگر IPS، دوربین فوق‌عریض اولتراواید و الگوریتم نظارتی مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی شد.

قفل درب هوشمند شیائومی M20 با تنظیم خودکار زاویه دید معرفی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل از گجت نیوز، شیائومی که مجموعه‌ای گسترده از قفل‌های درب هوشمند را روی خط تولید خود دارد، روز گذشته از یک مدل جدید نیز رونمایی کرد. قفل درب هوشمند M20 از یک نمایشگر بزرگ‌تر بهره‌ می‌برد و با قیمت 1899 یوان (277 دلار) برای پیش‌سفارش در دسترس است.

ویژگی‌های قفل درب هوشمند شیائومی M20

نسخه جدید قفل درب هوشمند شیائومی M20 اگرچه با نسل گذشته خود تقریبا یکسان است، اما از نمایشگر بزرگ‌تر 3.97 اینچی IPS در بخش بالای دسته داخلی بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش قادر به تنظیم زاویه دید چپ و راست با توجه به محدوده مانیتورینگ جلوی درب است. این قابلیت به قفل اجازه می‌دهد تا منطقه‌ای که بازدیدکننده در آن قرار دارد را نمایش دهد.

قفل درب هوشمند شیائومی M20

هنگامی‌که بازدیدکننده زنگ درب را فشار می‌دهد، صفحه‌نمایش به‌طور خودکار روشن شده تا محیط بیرون را بررسی کند. بدین ترتیب می‌توانید شخصی که جلوی درب قرار دارد را از طریق سایر دستگاه‌های مجهز به نمایشگر مشاهده کنید. دسته بیرونی این قفل با یک دوربین زاویه باز و سنسور تصویر دیگر نیز همراه شده تا حتی در شب و محیط تاریک نیز تصویر واضحی ارائه شود.

در این میان، دوربین فوق‌عریض آن از یک لنز اولتراواید 180 درجه با وضوح فوق‌العاده بالای 2K استفاده می‌کند. قفل درب هوشمند شیائومی M20 هم‌چنین از الگوریتم نظارت و ضبط مبنتی بر هوش مصنوعی در تمام شرایط آب و هوایی، نطارت بر ناهنجاری‌های آنی در مقابل درب و امکان ذخیره‌سازی ابری رایگان برای ضبط سه روزه به‌صورت لوپ نیز پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر آن، قفل درب هوشمند جدید شیائومی از عملکرد محافظتی موثری برخوردار است. چنانکه وقتی در خانه تنها هستید، می‌توانید از امکان تغییر صدا برای صحبت با بازدیدکنندگان استفاده کنید. هم‌چنین روش‌های مختلفی برای باز کردن قفل وجود دارند از جمله آنها می‌توان به اثر انگشت، رمز عبور دوره‌ای یا یک‌بار مصرف، NFC و بلوتوث اشاره کرد. این گجت امنیتی دارای 8 باتری خشک است که می‌توانند تا 12 ماه دوام بیاورند. به‌علاوه، یک باتری لیتیومی دو سلولی با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی نیز وجود دارد که طول عمر آن نیز به 4 تا 6 ماه می‌رسد.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما