سامسونگ پتنت جدیدی از گلکسی واچ با پروژکتور داخلی را ثبت کرد

اقتصاد ۱۰۰ -پروژکتور داخلی ساعت سامسونگ قادر است اطلاعات را در پشت دست کاربر نمایش دهد.

سامسونگ پتنت جدیدی از گلکسی واچ با پروژکتور داخلی را ثبت کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری به نقل ازجی اس ام سامسونگ جزو اولین برندهایی بود که حدودا ده سال پیش یک گوشی هوشمند مجهز به پروژکتور داخلی را معرفی و روانه بازار کرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد غول فناوری کره جنوبی قصد دارد قابلیت نمایش اطلاعات از طریق پروژکتور را گسترش دهد. در این راستا، سامسونگ به تازگی پتنت (ثبت اختراع) جدیدی را ثبت کرده است که در آن یک ساعت هوشمند گلکسی واچ با پروژکتور داخلی نمایش داده شده است. این ساعت قادر است به کمک پروژکتور خود اطلاعات موجود در نمایشگر را در پشت دست کاربر نیز نمایش دهد. 

طبق آنچه پتنت جدید گلکسی واچ توصیف می‌کند، پروژکتور این ساعت به تعداد زیادی لنز و ساطع‌کننده (امیتر) LED مجهز خواهد بود که به صورت یک شکل خمیده در کنار هم قرار خواهند گرفت. به علاوه، این پروژکتور قادر خواهد بود اطلاعات حاضر در نمایشگر ساعت مانند تصاویر و ویدئو را روی پشت دست کاربر نمایش دهد. البته در این پتنت به روشنی ذکر شده است که پروژکتور گلکسی واچ همچنین قادر خواهد بود که اطلاعات متفاوتی از آنچه در نمایشگر وجود دارد را نیز نمایش دهد. در این راستا، به نظر می‌رسد این پروژکتور قابل برنامه‌ریزی خواهد بود تا آنچه کاربر تمایل دارد را نشان دهد. 

در نهایت باید اشاره کرد که از کاربری‌هایی که برای این ساعت تعریف شده است می‌توان از قابلیت نمایش محتوای مولتی‌مدیا نام برد. سامسونگ همچنین ادعا کرده است که ال‌ای‌دی‌های به کار رفته در پروژکتور گلکسی واچ قادر خواهند بود برای نمایش هرچه بهتر اطلاعات، نورتابی و فاصله کانونی خود را تطبیق دهند. در حال حاضر، تنها پتنت این قابلیت جدید ثبت شده است و تضمینی وجود ندارد ساعت گلکسی واچ جدید سامسونگ وارد مراحل توسعه شود. 

انتهای پیام

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما